Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Jeg lurer på om det er noen der ute som har slått opp/skilt seg fordi kjærsten rett og slett viste seg å være for uintilligent? jeg har litt problemer med dette og kjæresten min, han er super deilig og god men når det kommer til snakkingen er det ikke helt topp. jeg føler at vi ikke er på samme plan med intilligensen og at dette ødelegger ved samtaler og jeg bare får dumme, enkle svar. jeg mener mennesker trenger jo utfordringer for å ikke bli lei... bare så det er sagt er han helt normal og lider ikke av noen sykdommer, han er heller ikke en "soss" :-) Men er det noen som kjenner seg igjen?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Har han utviklingspotensiale da? Kan han lære? Kan du snakke med han om at det plager deg? Kan han prøve å sette seg inn i ting, følge med på nyhetene eller la seg lære opp av deg? Kan du forklare han ting? Gjøre det til en morsom greie hvor dere tar opp en ny ting hver måned og snakker om det, prøver å forstå et fenomen eller en samfunnssituasjon f.eks? Prøv å foreslå det på en vennlig ikke-fordømmende måte, og se om han er villig til å møte deg på dette .. ?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 intelligen't a2 (fra fr) 1 som har god forstand, klartenkt, begavet være lynende i- / gi i-e svar / fins det i-e vesener på andre planeter? 2 om datautstyr, roboter, maskiner o l: som kan utføre visse oppgaver som normalt krever menneskelig intelligens ved å bruke et i- fartøy sparer en mannskap til å styre båten, jf kunstig intelligens, se kunstig Slik. Nå veit du hvordan det staves også, ditt dumme naut.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Litt skuffende hvis man har vært veldig interessert i en person og så finner ut at han er dum som en dør, men man kan tross alt ikke være sammen med en person man ikke har respekt for.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 Men du hi, e d virkelig snakk om manglende intelligens eller rett og slett at han ikke e så sosialt intelligent/ pratsom? Kordan e han sammen med andre menneska? Vet han kordan han ska oppføre sæ i sosiale sammenhenga? Har nåkk endel å si ja at man e på omtrent samme nivå intellektuelt. De fleste like jo at partnern kan følge med i samtalan og ikke minst utfordre sæ Håpe du finne ut ka som e best i dåkkers situasjon
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 Jeg ble sammen med en sånn en... Eller i mitt hode tenker jeg ikke intelligens og den type IQ, men mere erfaringer fra livet. Jeg har opplevd masse, masse, masse, og har derfor en del kunnskaper om ganske mye. Det hadde ikke han. Han hadde levd et behagelig liv, jobba på samme plassen siden han var lærlig, bare bodd alene etter han flyttet hjemmen ifra o.s.v... Nærmeste han kom opplevelser var den årlige sydenturen til mallorca.... Så det gikk bare ikke for min del. Jeg kjeda meg ihjel over denne mannen. Han kunne snakke om hva som var på nyhetene eller i avisa, men å argumentere hadde han ikke peiling på. Det var sååå kjedelig!! Og når jeg satte meg på vranga og ville ha en liten hefitg diskusjon om noe, så var han bare enig...for han hadde ikke peiliiiing!! *stønn* Jeg begynte da å si at jeg trenger en mann som gir meg motstand. En som ikke alltid er enig, en som kan argumentere for sine valg og meninger, tåler en liten krangel, og som tåler at jeg kan bli sint og sur. Hehe.. Og det fant jeg etterpå Vært sammen i to år og aldri et kjedelig øyeblikk....
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #7 Skrevet 16. januar 2010 Ja, så klart. Har selv had en heftig flørt med en som var litt yngre enn meg, fantastisk kropp, vakkert ansikt, noe av det peneste stykke mannfolk jeg har sett, helt skjønn på en maskulin måte. Men der stoppa det, var lite som svirra rundt i topplokket. Sex var greit nok det, ikke så mye å skryte av siden det også krever litt interlektuel stimuli for å bli tent, han var en enkel sjel og jeg var fryktelig overfladisk da jeg datet denne gutten vil jeg kalle ham, for han var jo ikke mer enn 20år da, jeg var vel 2-3år eldre selv. Fantes ikke noe vondt i ham, og han var ikke unormal på noen måte, men var bare litt enkelt, lite opptatt av samfunnsdebatt, var kun bil, film og spill som betød noe, samt fest. Mannen min han ikke måle seg med denne gutten fysisk, han er helt normal, men han har mye mer å fare med interlektuelt og det betyr mer i lengden og sexen er mye mer spennende med en normal fyr som har litt mellom øra som har satt seg grundig inn i kvinnekroppen og elksovskunst, enn et tomt vakkert skall som ikke har peiling.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #8 Skrevet 16. januar 2010 Nei, dette kjenner jeg meg overhode ikke igjen i!! Dette er nemlig slike ting som man gjerne sjekker ut FØR man blir sammen med noen, LENGE FØR man flytter sammen med noen, og som man er LYSÅR UNNA å få barn med!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå