Gå til innhold

Svigermor er sjalu på TELEFONEN!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snakket i telefonen en kveld da svigermor kom inn døra. Mannen min lukket opp, og han satte seg ned og pratet med henne. Jeg fortsatte å snakke i telefonen ute på gangen.

Da jeg var snakket ferdig sa hun at hun følte seg SÅ USETT og IKKE VELKOMMEN siden jeg fortsatte å snakke i telefonen. Hun sa at hun hadde HØRT at det var søstra mi jeg snakket med og at vi ikke hadde noe viktig å snakke om! Jeg gadd ikke svare henne pga.det kommer mye rart fra den kanten.

En ukes tid senere var begge svigerforeldrene min her. To ganger i løpet av kvelden ringte svigerfars telefon og han gikk ut på gangen og snakket en god stund begge gangene!

Sist uke skulle jeg ringe en venninne da svigermor kom ubedt på besøk, Jeg gikk inn i stua og sa " Nå ringer jeg,håper du ikke blir fornærmet. Svigerfar mottok jo 2 telefonsamtaler og snakket en god stund da dere var her sist gang." Hun ble dritt sur.Jeg var sikkert frekk,men hva skal en gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere høres ut som en sund familie. Herregud.

Skrevet

Ha ha. Jeg tipper at svigerfar er utro, og at svigermor derfor hater alle telefonapparater for tida.

Neida. Noen svigermødre henger seg opp i hva det skal være. Sånn er min også. Samme hva jeg gjør så er det galt. Derfor har jeg også begynt sånn som deg å sende et par halvfrekke meldinger tilbake. Gjør jeg ikke det så blir jeg fulltendig overkjørt. Det er synd at det må bli sånn, for det blir jo ikke akkurat hyggelig stemning av det, men da får jeg i hvertfall beholdt selvrespekten.

Lykke til, gitt. Du trenger det sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...