Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #1 Skrevet 16. januar 2010 Hvor lang tid tok det før det verste nikotinsuget gav seg? Jeg slutter i dette øyeblikk, he he
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Ca.2 uker. Psykisk sitter det lengre i
thea - M har gull i gulping Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Samme dagen:) Men jeg var gravid og hadde mer glede av frisk baby enn av røyk som egentlig smaker dritt
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Nikotinsuget forsvinner mye raskere enn 2 uker. det er det psykiske suget etter røyk, som sitter lenge.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 hmm.... 3 dager tror jeg at det tok før det værste var over. Sluttet 6.mars i fjor... kjenenr noen ganger at jeg har lyst på. Men jeg sluttet helt brått (var plutselig gravid)...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #7 Skrevet 16. januar 2010 For meg var dag 2 verst, så gikk det gradvis bedre.. Jeg mener det tok ca. 3 uker før jeg ikke tenkte på røyk hvert våkne sekund.... Men, det ble mindre og mindre intenst i løpet av disse 3 ukene. Videre tar det noen flere uker før du ikke tenker på røyk i det hele tatt i løpet av en hel dag.. osv.... Men, jeg var en ekstrem storrøyker.. kan hende det går lettere for deg. Dette greier du! Lykke til:-)
Libido- Skrevet 16. januar 2010 #8 Skrevet 16. januar 2010 Sluttet i romjula. Men bruker snus enda, så slipper jeg å gå å ha lyst på røyk =) Instillingen og ønske om å ikke røyke er alfa omega. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #9 Skrevet 16. januar 2010 hvis du ikke er gravid anbefaler jeg nikotinerstatningspreparater på det sterkeste. Det øker sjansene til å greie det betraktelig. Hvis du f.eks tygger nikotintyggegummi tar du på en måte en ting om gangen. Først det psykiske/sosiale, for så å ta den fysiske biten til slutt (når du kutter ut nikotinen helt).. som egentlig er den minst vanskelige..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #10 Skrevet 16. januar 2010 ca 14 dager.... Jeg brukte ikke noe form for nikotin hjelpemidler og syns det gik bra uten.... vet at venner sliter md å sutte med den tyggisen.
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 16. januar 2010 #11 Skrevet 16. januar 2010 jeg var så kvalm at jeg klarte bare ikke å røyke dette er vel 4 uker siden? hm... eller 3! og jeg har ikke kjent noenting som helst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå