Gå til innhold

Dere som har sluttet å røyke:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før det verste nikotinsuget gav seg? Jeg slutter i dette øyeblikk, he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca.2 uker.

Psykisk sitter det lengre i

Skrevet

Samme dagen:) Men jeg var gravid og hadde mer glede av frisk baby enn av røyk som egentlig smaker dritt

Skrevet

Nikotinsuget forsvinner mye raskere enn 2 uker. det er det psykiske suget etter røyk, som sitter lenge.

Skrevet

For meg tok det ca. 2 uker

01:13

Skrevet

hmm.... 3 dager tror jeg at det tok før det værste var over. Sluttet 6.mars i fjor... kjenenr noen ganger at jeg har lyst på. Men jeg sluttet helt brått (var plutselig gravid)...

Skrevet

For meg var dag 2 verst, så gikk det gradvis bedre.. Jeg mener det tok ca. 3 uker før jeg ikke tenkte på røyk hvert våkne sekund.... Men, det ble mindre og mindre intenst i løpet av disse 3 ukene. Videre tar det noen flere uker før du ikke tenker på røyk i det hele tatt i løpet av en hel dag.. osv.... Men, jeg var en ekstrem storrøyker.. kan hende det går lettere for deg.

Dette greier du! Lykke til:-)

Skrevet

Sluttet i romjula. Men bruker snus enda, så slipper jeg å gå å ha lyst på røyk =)

Instillingen og ønske om å ikke røyke er alfa omega.

Lykke til!

Skrevet

hvis du ikke er gravid anbefaler jeg nikotinerstatningspreparater på det sterkeste. Det øker sjansene til å greie det betraktelig. Hvis du f.eks tygger nikotintyggegummi tar du på en måte en ting om gangen. Først det psykiske/sosiale, for så å ta den fysiske biten til slutt (når du kutter ut nikotinen helt).. som egentlig er den minst vanskelige..

Skrevet

ca 14 dager....

Jeg brukte ikke noe form for nikotin hjelpemidler og syns det gik bra uten.... vet at venner sliter md å sutte med den tyggisen.

Skrevet

jeg var så kvalm at jeg klarte bare ikke å røyke :) dette er vel 4 uker siden? hm... eller 3! og jeg har ikke kjent noenting som helst :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...