Miranda01 Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Har hadde sterke murringer nederst på magen, men har ikke kommet noen rier enda.. Noen som vet hvor lenge man kan murre før riene kommer? Er veldig lei av å vente!
Miranda01 Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 15. januar 2010 Oi, skrivefeil.. *har hatt i rundt 6 timer nå
Tott76 Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Huff, her kommer en ikke-oppmuntrende kommentar... jeg hadde murringer i uke 30 i flere dager!! Så ga det seg noen uker, nå har jeg hatt murringer i nesten to uker.. ingen tegn til rier, nesten ikke kynnere en gang. Sinnsykt vondt i symfysen hvis jeg har sittet for lenge (over ti minutter..) Mensterminen var på onsdag, UL termin den 17. Venter spent! Vi får trøste oss med at babyen kommer til slutt, det er i allefall helt sikkert!!
Maisie Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Har hatt murringer siden jul. Terminen var for to dager siden, og kjenner heller ingen andre tegn enn murringer og mange kynnere. Så murringer kan man gå lenge med. De er vel et tegn på modning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå