Gå til innhold

Kveldens dummeste spørsmål???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det lettere å bli forelsket i en person etter hvor pen personen er???

Jo penere og lettere å bli forelsket ????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betatt? Ja

Forelsket? Nei

Skrevet

Enig.

Betatt: ja

Forelsket: Nei

Skrevet

Om man kun ser på det ytre så er det lett å bli betatt... men forelskelse går vel litt dypere enn det?

(da jeg var 13 år var det utseende viktig men ikke i dag:o))

Skrevet

Man blir ikke forelsket i utseende, forelskelse er når man liker helheten i personen man blir betatt av.

Å tro man er forelsket p.g.a at en peron er pen kan sikkert lure de fleste, men det er kortvarig lykke hvis du ikke finner det du liker på innsiden. Skjønnheten kommer innefra, men for mange er det en type status å ha en pen kjæreste viktigere enn kjærligheten, dessverre for de som tenker sånn.

Har selv hatt kjærester i flere typer skala i forhold til sexy, pen, ikke fullt så pen etc., det aller viktigeste til sist er hvem de er som person og om de passer din personlighet. Blir du forelsket nok blir de en skjønnhet i dine øyne uansett hvor "mindre pene" de er. Men det er ofte øyne som gjør oss nyskjerrige ikke ørene og hjertet. En god blanding av de tre gir igrunn det beste resultatet.

Skrevet

Jeg er kanskje overfladisk, men jeg faller ikke for menn som f eks er lavere enn meg, har veldig uren hud, kan godt være overvektig i en "sunn kropp", men kvapsete feit, sånn man blir av å aldri bevege seg, det klarer jeg ikke... Så om personen hadde vært aldri så fantastisk på innsiden så hadde jeg ikke forelsket meg...

Jeg er 26, bereist, utdannet, og har gjennomgått mye i livet som har gjort meg voksen og reflektert. Men disse preferansene har jeg nok hatt så lenge jeg kan huske, de forsvinner ikke med økende modenhet:)

Skrevet

Hei jente 26

Jeg er HELT ENIG MED DEG !!

Føler det på akkurat samme måte !!

Syns egentlig det er trist...

For jeg finner meg aldri en kjæreste....

HI

Skrevet

Beauty is in the eye of the beholder.

Når det er sagt så faller jeg ikke for alle typer utseende på gutter uansett hvor kule og nydelige de er på innsiden.

Det er sikkert derfor jeg er veldig singel jeg også.. og har vært det i mange år.

Skrevet

Kjedelig....

Føler det bør være en gnist der liksom............

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...