Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Jeg har prøvd gang etter gang å fiske med dupp og mark, men jeg får ikke engang så mye som et lite napp:( Kan noen erfarne ørretfiskere gi meg en eventuell grunn til dette? Blir glad for alle svar:)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Hvor lang fortom og hvilken dybde fisker du på da ?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Tror ikke du gjør så mye feil, men tålmodighet er også viktig. Mulig du kan prøve med en mark til, ellers så kan du flø litt i forkant av fiske for eksempel. Er det fex. tatt mye ørret der før eller er det lite fisk i vannet? Du kan jo prøve og fiske på bunn også uten dupp. Les litt her om duppfiske http://www.fiskerbua.no/index.php?option=com_content&view=article&id=51:dupp&catid=1:siste-nytt
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 fortomen er ca 60 cm og dybden er mellom 1,5-2,5m
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 jeg har sett at det har vaket masse fisk 10 cm fra duppen da:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå