Januarbaby Haugesund Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Hvor tar dere med babyen på sommerferie i år? Vi har snakket om Danmark, så kan vi ta med bilen (mye bagasjeplass). Har ikke feriert i Danmark før, utenom Køben/Roskilde. Noen tips og triks? Har termin 31.jan.
Gjest Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Termin 16mars og har planer om syden i juli/august. Så skal vi bort en del helger. Har både campingvogn på fast plass og båt vi skal bruke. Gleder meg! Men det blir jo som regel relativt rolige helger da. Har som regel det meste ombord, bare å pakke med oss klær og mat Har også småplaner om en tur til Hunderfossen, og en weekend i Trondheim. Men på de to siste får vi se ann været
b77h Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Århus er jo en fin by, veldig koselig og oversiktlig, med fine butikker og cafeer. Og strand 5 min fra byen + botanisk have som er koselig å ligge i om solen skinner.
2tettebabyer Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 hehehe. så det ble ingen forløselse (fødsel) på deg den 15 altså?? :-) vi får vel være tolmodige... Skal på hytta på østlandet. Mammaen min er ikke like fornøyd med at jenta hennes har flyttet til Haugesund, så sommerferiene vil hu se oss :-) Danmark høres jo deilig ut da :-)
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 Vi skal faktisk til Marokko! Det blir ikke før i høst, da det ikke er så varmt... Har et vennepar som bor der, og kanskje vi skal reise med noen felles venner av oss, vi får se... Skal nok bli deilig å komme seg litt vekk!
fremtidoghåp Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 Vi skal til Mallorca! Vi har leid et hus der med stor plen og eget svømmebasseng.... Dyrt ja, men det er jammen meg dyrt nok å reise på "vanlig" charter (til et noenlunde OK hotell) med 2 voksne og 3 barn i skoleferien også!! Vi er kjempeglade fordi vi nå får bo rolig og "i fred", og vi sparer endel penger på at der er et velutsyrt kjøkken slik at vi nok kommer til å spise medt "hjemme". (Grille ved bassenget feks.) Lillejenten vår kommer til å være 4 måneder da regner vi med, så hun kan få ligge og kose seg i vognen sin i skyggen på terrassen. :-) Vognen sender vi med flyet, og så leier vi bil der nede. Mye rimeligere å leie bil på nettet enn om man tar direkte kontakt med bilutleiefirmaene der nede.
Januarbaby Haugesund Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2010 Dominic: Det ble ingen form for forløsning den 15. nei. Skal aldri stole på årshoroskopet fra Hjemmet igjen.. Skuffet!! Svigermor ringte i dag for å opplyse om a det er nymåne i kveld, og at det kan virke forløsende, men brendt barn skyr ilden og velger å ikke skru opp forventningene igjen. Dukker nok opp på treff på onsdag vil jeg tro.
Gjest Skrevet 16. januar 2010 #8 Skrevet 16. januar 2010 Sommerferien tilbringes i hagen tenker jeg. Utflukter på noen dager er greit, men synes det er deilig å slippe peset med små barn på tur. Mange som drar til syden og rundt omkring, men hagen er rimelig digg den altså om du har en. Tenker vi tar en tur til varmen når knotten runder ett år i steden for som en forsmak på sommeren til neste år.
camilla gutt 06+gutt10 FØDT:) Skrevet 16. januar 2010 #9 Skrevet 16. januar 2010 Her blir sommerferien tilbragt i hagen til det nyinnkjøpte huset vårt Gleder oss enormt til å ha egen stooooor hage! Og sikkert noen turer på hytta.
malla85 Skrevet 16. januar 2010 #10 Skrevet 16. januar 2010 Vi tenkte oss til enten paris, amsterdam eler roma... Vi har tenkt å se det litt ann, hvordan jeg føler meg etter fødselen osv. Så ingen konkrete planer før etter at babyen er født.
pinky86 Skrevet 16. januar 2010 #11 Skrevet 16. januar 2010 her blir det nok bare noen uker på sørlandet, for vi har ikke råd til noen spesiell ferie i år,siden vi da må ha "ny" større bil. og på søørlandet er jo hele min familie, så da får vi ihvertfall gratis husrom =)
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 16. januar 2010 #12 Skrevet 16. januar 2010 Vi skal også kose oss hjemme på den stooore terassen vår i det nykjøpte huset med utsikt over sjøen:-D Kanskje jeg skal plaske litt i det lille bassenget til snupp å late som jeg er i sydenbasseng:-p
silje75 Skrevet 16. januar 2010 #13 Skrevet 16. januar 2010 Vi skal leie hus i Italia sammen med 2 andre familier og stedet ser helt fantastisk ut. Nurket er da blitt 5 måneder og jeg tror det kan være en grei alder å reise med baby på. De to eldre søsknene gleder seg veldig og vi har både basseng og nydelig uteplass på eiendommen. Blir spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå