Alva76 Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Hei, Har to barn fra før og kan ikke huske noe blødning i det hele tatt i de svangerskapene. Det som har kommet i ettermiddag/kveld, er VELDIG lite, -men ser det...-og syns det er litt ubehagelig å tenke på...-er det noe å bekymre seg over? Er det noe jeg burde gjøre noe med? Ta kontakt med noen? Takk for andre erfaringer!
Gjest Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 I et svangerskap hvor jeg hadde morkake foran åpningen blødde jeg smått gjentatte ganger når den trakk seg oppover. Fikk UL for å sjekke det og alt var ok med babyen. Var veldig bekymra, så fornøyd med at jeg fikk komme inn på føden og få ultralyd samme dag. Hvis jeg var deg ville jeg gjort det samme. Det er sikkert ikke noe farlig, men det er lettere å tro på at det er ok når man får det undersøkt:)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Hei! Har du hatt sex? Ville ringt til jm eller føden bare for å høre ka du bør gjøre, mest sannsynlig e d ingen fare )
Alva76 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2010 Takk dere, -har ikke kommet noe mer, og ikke sex heller...-men det sparker veldig og alt føles greit nå, så har ikke gjort noe mer med det..-men hvis det skjer igjen så kommer jeg nok til å ringe noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå