Gå til innhold

missliker sterkt den lille ekle nabogutten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naboen har en gutt på 5 år som er skikklig ekkel. Han er skikklig pyton, han prøver å ødelegge når andre leker, mobber og ødelegger ting. Vis man snakker til han så flirer han bare hånlig. Og jeg kjenner det koker. Jeg har så innmari lyst til å ta den lille reka i kraven å skremme han skikkelig. Men jeg gjør jo selvfølgelig ikke det. I stedet er jeg forståelses full og har diskre forklart mora at sønnen er pyton. Og jeg vil jo ikke leve i en verden hvor voksne folk oppfører seg ufint mot unger. Men noen ganger....bare noen ganger skulle det vært godt å kunne skrike ut sin fustrasjon. Ta med deg den motbydlige ungen din å flytt, eller begynn å oppdra han. I stede står jeg på kjøkkenet å tvangsskreller poteter til hele poteten ligger i søppla og jeg koker av sinne. Mens han står ute i hagen vår å hakker sund akebrettet til unga med en skistav. Mamma hvorfor er han så slem? spør unga.....fordi han får lov. Egentlig er det ikke han jeg bør hate men de som ikke gjør jobben sin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis en unge hadde ødelagt noe som var mitt eller mine barn sitt, så hadde jeg nok ikke spart så veldig på kruttet! Om ikke mora har vett til å snakke til ham, så får man ta litt over når det går ut over andres ting!

Verste jeg vet er sånne drittunger, og drittforeldre som ikke ser en eneste feil med djevelavkommet sitt! :)

Skrevet

Jeg hadde ikke tolerert at han hadde vært i min hage eller ødelagt våre ting.

Jeg ville tatt han med hjem til moren og bedt henne pass ungen sin og holde han unna vår eiendom.

Skrevet

Klart du skal ta han i kragen og riste han når han ødelegger akebrettet til ungene dine. Det er din plikt som voksen! Dette er en liten unge på desperat jakt etter grenser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...