Gå til innhold

Nå er jeg litt sur!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige fredag drakk han seg full hos en kompis og kom hjem sent på kvelden. Denne fredagen har han drukket litt, men problemet er at han har en kompis på besøk.. Hadde sett fram til at vi skulle kose oss denne fredagen etter en lang arbeidsuke, men nå sitter jeg på kontoret sammen med pc'en, og han og kompisen drikker øl i stua og spiller PS3... Seriøst, gubben blir snart 36 år!! Aaargh!

Midt oppi det hele har jeg snart EL og vi burde ha sex i kveld, noe jeg ikke føler jeg har lyst til..

Før noen kommer med at dette hadde de ikke tolerert, og at jeg skal hive ham ut, og i alle fall ikke tenke på å få flere barn sammen med ham, så kan jeg berolige dere med at han ikke er sånn til vanlig, bare tilfeldigheter at det skjer to fredager på rad.. Men jeg er litt irritert likevel.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner irritasjonen din jeg...du får hive deg over han imorgen:)

Skrevet

Gutter er ekstremt enkle sånn. Om du ikke sier i fra, så tror de alt er greit. Send ham en melding da vel, om du ikke tør gå ut og snakke med ham.

Skrevet

Joda, det er sikkert tidsnok i morgen.. Kompisen hans er grei nok, men det blir liksom ikke noe kjærestetid sammen.. Men vi har jo resten av helga da.. Kompisen kom ubedt, vi skulle akkurat til å åpne en flaske vin som vi skulle kose oss med..

Liker generelt ikke at folk kommer ubedt, særlig ikke på en fredag eller lørdag.. :)

Skrevet

Melding?

Jeg kan jo ikke nekte ham å ha besøk da.. Men han merker at jeg er irritert, for han er stadig innom og sier at han håper at kompisen drar snart, sånn at vi kan kose oss sammen.. Og det blidgjør meg litt..hehe Kvinner er kanskje enkle sånn sett.. ;)

Skrevet

Tja, ta det så seriøst som du vil.. :)

Skrevet

Dummeste "problemet" jeg har hørt om på lenge!

Skrevet

typisk...her er det jaggu ikke lov å si hva man tenker engang,haha...hvorfor var det så teit utkast og hvorfor svarer du hvis du syntes det er dumt?

Skrevet

Hehe.. javel.. Det er vel ikke så stort problem, mer et irritasjonsmoment..

Skrevet

Nei, mannen må knulle horer, kjøre huset på tvangssalg eller flytte til Brasil, helst alt på en gang, for at man har et reelt problem.. :)

Skrevet

Men før noen sier noe som ikke passer deg så bør du leser igjennom innlegget ditt en gang HI....

Du har en mann som griper dagen!

OG det bør faktisk du gjøre også:o)

Skrevet

Håper ikke du tror det blir bedre etter du har fått unger med ham

Skrevet

Da må du slutte å irritere deg over bagateller... livet er mer enn det:o)

Skrevet

Når folk spør eller legger ut en mening må man da få svare, eller er det ikke meningen?

Nei, at alle forstår irritasjonen er jo forståelig! Det er jo bare renspikka kjærringer på denne siden. Les innlegget igjen da dere! Hun sitter å sutrer på eget rom fordi mannen tar et par øl og har besøk av en kompis... Sikkert ikke hver dag der hjemme så la de nå hygge seg! Hjelpes! Hadde vært skilt i dag skulle jeg sutra over alle slike idiot ting!

Skrevet

virker som han forsøker å gjøre det "godt" igjen da,i og med han titer innom deg innimellom;)- blir nok litt kos likevel-lykkelig over at det enkle ofte er det beste:))))

Skrevet

Vel, nå har jeg første frihelga på 4 uker, denne uka har vært en helvetesuke på jobben, så jeg hadde bare lyst til å kose meg sammen med mannen min.. Og siden det ikke ble noe av, så ville jeg bare få ut litt frustrasjon her..

Nå kom han med et glass rødvin til meg, og ba meg komme inn i stua.. Eneste han var redd (ang vinen) for var at jeg allerede skulle være gravid, noe jeg veldig sannsynlig ikke er, siden el er på søndag eller mandag.. :)

Så nå skal jeg forlate dere her på forumet, og bli med gutta..

If you can't beat them, join them.. ;)

Skrevet

Flink jente:o)

Tenk positivt!

Mannen din har besøk av kamerat- fjas og tull- rødvin til deg- fjas og tull litt senere!

Smil til verden og verden smiler tilbake:o)

Skrevet

Skjønner ikke problemet jeg da, hadde sitti sammen med dem og drikki øl og spilt ps3 jeg da (eller Xbox som vi har) og det skjer faktisk innimellom også, evt sett en film.

Skrevet

Herregud du må da unne mannen din litt morro med kompiser! Sikkert ikke like morsomt å tilbringe kvelden med non stop,baconsvor,cola, og en hormonell kjærring som vil bli pult på tjukka! Få deg et liv selv også!

Skrevet

Jeg skjønner problemet, jeg hater forandringer i planene, og jeg hater at gjester kommer ubedt.

Her er kamerater og venninner hjertelig velkommen når det måtte være, så lenge vi vet at de kommer.

Men har i planlagt kjærestetid og noen kommer og ødelegger det så blir nok ikke jeg heller blid:)

(og jada, jeg er ei av dem som lever et perfekt liv uten virkelige problemer, så noe må jeg jo ha som får blåst ut litt steam av og til...)

Skrevet

Kremt...du vet at man kan ha sex på lørdager, søndager, mandager, tirsdager, onsdager og torsdager også?

Tenkte bare å si fra, i tilfelle du trodde fredager var sexdagen over alle dager, liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...