Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Jeg har en gutt på litt over 3 mnd. Han har helt siden fødselen hatt veldig god apetitt! Men føler den sisste uken at han ikke har spist like mye som han pleier. Jeg er redd at han ikke får i seg nok. Men tingen er at han klager ikke, Og det virker som han er fornøyd med den mindre mengden.. Er det vanlig at de kansje drikker mindre menger en periode, eller burde jeg kontakte noen? Håper på svar! Bekymret førstegangs Mamma.
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Hvorfor tror du han spiser mindre da? Føles puppene fulle ut etter han har spist?
kirsty*2barnsmamma Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Samme har skjedd mi si. Hun ble 4 mnd idag og har siste uken spist veldig lite. Men idag har hun spist mer, så håper det snur seg nå. Er vel sånn at de ikke alltid trenger like mye? Men er du bekymret så synes jeg du skal ringe helsestasjonen. Bedre med en telefon formye osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå