Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Har møtt en mann, som jeg virkelig er betatt av. Han er sjarmerende, god, snill og en fantastisk person. Jeg er utrolig betatt av han. Vi har kjent hverandre et år nå, og vi har en god kjemi sammen. Han har samboer, et forhold som i følge han alltid har hanglet. Han er glad i henne, som en venninne. Han sier han har følelser for meg, og at han vil gå fra henne for å forsøke med meg. Jeg har sagt til han at jeg bryr meg om han, at jeg er betatt av han, men at jeg ikke vet i praksis hva det betyr for meg. Jeg er betatt, veldig betatt, sjarmert og mer enn det. Men jeg er usikker. Det føles så riktig, men ikke fornuftig. Han opptar tankene mine 60% av tiden, jeg blir glad når han ringer, blir glad når jeg er med han. Jeg savner han når jeg ikke har sett han på en stund. Jeg har sagt til han at jeg ikke vil ha skylden i deres brudd, at det ikke skal være pga meg. Men hvis det blir brudd mellom de, vil jeg mer enn gjerne forsøke å ta ting et steg videre.. Innerst inne håper jeg at det kan bli oss to, innerst inne ser jeg for meg at det er oss to. Likevel er jeg så redd det ikke fungerer.. Jeg har alltid hatt problemer med å åpne meg, for å binde meg, redd for å faile, redd for å bli såret. Jeg er så glad i han, men føler det er så mange hinder på veien:/
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Jeg ville ha trukket meg litt unna en stund, og latt ham finne ut av sitt forhold til henne først. Hvis han får i pose og sekk trenger han jo ikke bestemme seg. Det er sikkert vondt for ham å skulle såre henne, som han vel er glad i på sin måte, og utsetter det sikkert. Pass på å beskytte deg selv. La han avslutte forholdet først, og så venter du en viss tid, men ikke evig. Da blir du jo gal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå