Gå til innhold

10års forskjell... noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en mann som er 10år eldre enn meg, jeg er 23, han er 33. Akkurat nå har vi det veldig fint sammen, jeg merker lite til aldersforskjellen, det samme sier han. Men i fremtiden, vil man gjerne merke forskjellen noe mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 11 år mellom oss, jeg er 23, han er 34, og vi har vært sammen i tre år, og har det like bra nå, nei, faktisk bedre en da vi begynnte sammen. Nå kan jeg jo selfølgelig ikke si hvordan det blir når vi blir mye eldre som 40-50 av egen erfaring, men fra folk jeg kjenner så er det de med 'stor' aldersforskjell som har det best!:)

Kjenner ei dame som er 50 og mannen er over 60 og de er så utrolig flotte sammen, og ikke ser man eller merker man at det er aldersfoskjell på dem!:)

Skrevet

Dette blir jo bare spekulasjoner... Men den forskjellen blir nok bare mindre med årene :).

Skrevet

har nesten 11 år mellom meg og mannen og i begynnelsen gikk det helt greit, men nå merker vi begge forskjellen. Det meste av forskjellen er at han mener at jeg oppfører meg barnslig til tider, mens jeg mener at han faktisk glemmer at det er ti år mellom oss. Skal legge til at vi er neddynket i kriser i øyeblikket og tror ikke vi ville ha merket så mye til aldersforskjellen hvis ting hadde gått mer på skinner..

Skrevet

Jeg møtte mannen min da jeg var 23 og han 33 år:) vi har vært sammen i 4 år snart og vi har det kjempe fint sammen. Noen ganger kan vi merke forskjellen litt ved at han mener jeg er litt barnslig til tider:p. Men alder er bare ett tall:)

Skrevet

jeg er 33 og min kjære er 43, vi har det helt fint sammen=) vært sammen i mange år og har 2 barn sammen.

merker lite til aldersforskjellen..kan ikke si annet enn at alderen har lite å si i ett forhold. Personlighet derimot er viktigere og mer avgjørende i ett forhold.

Skrevet

Tror det går fint. Det eneste jeg tenker på er helsen, en mann kan jo ofte bli dårlig og dø tidlig i utgangspunktet, men..

Skrevet

Hihi, det kan ikke sammenlignes, men det er 10 år mellom meg og min yngste bror. Jeg 34, han 24... Han er så umoden at hjelpes meg! Kunne aldri vært sammen med en som er så mye yngre enn meg jeg jaffal! Men gutta liker det sikkert :D

Skrevet

Hei.

Jeg møtte mannen min tidlig i 20 årene, det er nesten 13 år mellom oss.

Vi har straks vært sammen i 8 år og gift 3 av de.

Han har et barn fra før. flott jente. Og vi har 2 jenter sammen og venter vårt 3 barn i august.

Jeg trur ikke det er noe fastit svar på alder og samliv.

Jeg trur det viktigste er at man er glad i hverandre og ønsker en fremtid sammen (samme ønsker) er en liten fordel. Som feks det å få barn sammen. Flere v mine venninner ristet på hode da vi var sammen og det var pga av alderen, men idag ser de det på en helt annen måte og noen av de har faktisk funnet menn som er en del eldre selv (hehe som de aldri skulle selv)

jeg ønsker deg alt godt og håper for deres del at dette vil fungere.

Noen ganger tar jeg meg i det og tenker at han vil bli "gammel" før meg og er litt redd for å bli alene, men vi har aldri noen garanti på hvor lenge vi lever.

Men vi må leve i nuet og håpe at vi er så heldige å få mange år til sammen:)

Skrevet

Vi har 10års forskjell, og jeg kan fortelle deg at det går strålende:) Snart vært sammen i tre år, og venter barn. Man merker ikke helt til aldersforskjellen. Bare når han og hans venner/familie begynner å prate om den og den tiden, som jeg ikke opplevde:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...