Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Jeg fant denne linken: http://jegskalbli.spreadshirt.no/ hvor man kan bestille topp eller genser med trykket: Jeg skal bli mamma! Vurderer å fortelle det på den måten, så slipper jeg å si så mye selv... Er gravid for første gang, men har bare vært med den blivende far en gang... Også ser det ikke ut til at forholdet kommer til å vare, så jeg gruer meg veldig til å fortelle det til foreldrene mine Hvordan sa dere at dere var gravide?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 jeg var nitten år og gravid..turte ikke si noe hjemme og en dag da det "sprakk" for meg og bf så sykla jeg hjem og raste gråtende inn i stua og hylgrein:jeg er gravid,buhuuuuu,jeg er gravid.... anbefaler deg egentlig ikke den metoden...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Jeg er ung, og har to barn fra før. Denne gangen er jeg i ca. lik situasjon som deg. Jeg er gravid igjen og er ikke i noe forhold med pappaen. Jeg måtte bare si det rett ut, og særlig gøy var det ikke. Men fy så mye bedre man føler seg etter å ha sakt det Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Jeg sendte bilde av graviditet testen min på mms til moren min (men hun visste at jeg hadde mistanke om det da) og til pappan min skrev jeg at hans bursdags gave var at han skulle bli bestefar, fordi jeg fant det ut på bursdagen hans. Det kommer jo såklart ann på hvordan forhold du har til familien din, For min del var jeg bare 18år, og ble gravid etter en one night stand, men det var den naturligste ting i verden og fortelle det uten problemer tiltross.. Jeg visste at de kom til å støtte meg, og om de ikke gjor det, synd for dem..... Men de var der hele veien.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Jeg var i samme situasjon som deg. Jeg tok det bare på telefonen.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 Jeg var 20 år, og bodde sammen med barnefaren. Jeg bor langt unna moren min, så jeg sendte henne en melding og fortalte det (ja, jeg vet - veldig feigt) ! Hun ringte sjokkert opp igjen og var veldig sjokkert - ikke noe særlig begeistret, da jeg var midt i utdanningen min. Men den dag i dag er hun verdens stolteste mormor :-) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå