Gå til innhold

Slitesterk vinterdress til femåring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips til en slitesterk, vanntett vinterdress til femåring? Han hadde en reimadress som nå er utslitt og med hull på knærne. Med reimaen er jeg er veldig fornøyd med bevegelighet, vanntetthet og ikke minst at de kan henges i tørkeskap, men ikke med slitestyrken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

T2H (ticket) er kjent for å være mere slitesterk til de større barna

Skrevet

Takk for tipset. Jeg har ikke prøvd det merket før, men skal se etter det i morgen. Andre med tips el. erfaringer?

Skrevet

Jeg har en gutt som sliter hull på alt...og da mener jeg ALT.

Men han har hatt reima siden han var 4 (er 8 nå) og ikke en eneste dress har fått hull så er kjempefornøyd med hvor mye den tåler:)

Skrevet

Signerer LOTP. Ticket er slitesterkt til de større barna. Den er litt tyngre og tar noe lengre tid å tørke enn f. eks ReimaTec, men den er veldig slitesterk.

Skrevet

Er det litt mer voksne dresser av ticket? De som de mindre barna bruker virker for barnslige til en 5-åring. Vi har en skogstad dress nå, og den er ikke like vanntett som reima/troll. Samtidig er det krise for gutta å ha hel dress i barnehagen, så vi går for todelt dress til neste år siden nr 2 er skolegutt til høsten.

Skrevet

Todelt kan være et alternativ for oss også. Det blir vel flere merker og modeller å velge mellom også da? Hvordan har erfaringene vært med todelt dress i barnehagen?

Vår femåring begynner på skolen til høsten, men trenger ny dress/utstyr nå dessverre.

Skrevet

Ticket har helt supre dresser, også til de store. Fins bl.a i ensfarget svart, brunt og blått, med enkel glidelås og ikke noe "tull" erller barnslige ting på ;)

Vi kjøpte Ticket for første gang i år til jentungen på 4, og jeg er ihvertfall superfornøyd. Har jo ikke fått prøvd den i vått vær enda siden det har vært så kaldt, men satser på at den tåler det også ;)

Skrevet

Har ticket dresser med strikk i livet til de større? De uten er "babydress" for meg..

Skrevet

Jepp har strikk i livet, super dress, har den til min gutt. De passer fint til strørre barn.De har det til 50 % på en butikk her, du bor ikke på sørlandet tilfeldigvis?

Skrevet

Vi har kjøpt reimatec + denne sesongen vi og er veldig fornøyd så langt hvertfall :) ingen synlig slitasje enda, selv etter masse treklatring og rumpeaking på fjellet.

Prøvde en annen dress i fjor men var ikke fornøyd så vi gikk tilbake til Reima.

Skrevet

Jeg har kjøpt 2delt ticket til min mellomste som beg på skolen til høsten:) MEN jeg mener det seriøst ikke erstatter heldress da de er vanskeligere å kle på seg enn en hel dress. Jatakk begge deler tenker jeg:) Min 5 åring bruker forresten fortsatt Reima dress. I år kan man ikke se at dressen er brukt engang.

Skrevet

Anbefaler Nanook/Isbjornofsweden sin heldress. Var den dressen som fikk desidert best i test hva pusteegenskaper angår, og det er viktig for barn som er mye ute. Koster en del, men mulig å gjøre gode kjøp på salg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...