Gå til innhold

redd at det er noe galt!!!!


una_charlotte

Anbefalte innlegg

føler at noe kanksje ikkje stemmer...

jeg har en gutt på 2 1/2 no. og med han var jeg ganske stor på dette tidspunkt, kunne ikkje sove på magen og fikk ikkje på meg mine vanlige klær...

men denne gangen er det vist ei jenta og jeg kan sove på magen enda, bruke vanlige klær.

er det noen andre som har opplevd dette eller er det kanskje noe jeg skulle ha tatt opp med lege eller jordmor?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hej una-c

 

har slet ikke overvejet at der skulle være noget galt i at kunne sove på maven endnu. Jeg har også en fra før af og kunne heller ikke sove på maven første gang, men kan nu og nyder det :-)....

 

Tror ikke vi har grund til bekymring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har vel vært til lege regelmessig å fått målt symfysemålet?? Dersom det hadde vært for lavt hadde nok legen sendt deg til videre undersøkelser med en gang.

 

Det kan jo også hende at du bærer dette barnet annerledes enn det første og at det er derfor du er mindre denne gangen. Mengde fostervann har også noe å si.

 

Dersom det ikke er noe annet som bekymrer deg enn størrelse på magen tror jeg nok alt er i orden. Nå skriver du ingenting om hvor langt du er på vei, men å kjenne liv hver dag er jo det sikreste tegnet på at alt er ok, men da må du jo være over et visst antall uker selvfølgelig.

 

Jeg tror nok alt er greit jeg, men jeg kjenner godt igjen den urolige følelsen. Jeg har lett for å få den dersom jeg ikke har kjent bevegelser på noen timer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror kanskje jeg bare er veldig nervøs for at ting skal være galt denne gangen.. jeg er 30 uker, og legen og jd har jo sagt at alt er normalt men jeg kjenner jo at jeg er noe mere redde og sånt denne gangen..

 

men som du sier vist det er kanskje mindre forstervann denne gangen en sist gang ville jo jeg tro at det ikkje er helt bra det heller...

 

godt å høre at jeg ikkje er helt aleine om å være "litt"urolig...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svangerskap er ulike.

 

Jeg får jente denne gangen også, men jeg kan omtrent ikke sammenligne noe med forje svangerskap. Alt er annerledes. Magen er mindre denne gang og jeg har mye mindre plager.

 

Jm el lege ville nok følgt deg opp ekstra dersom de mente det var noen grunn til bekymring. Jeg tror bare du skal være glad for å sove på magen og kunne bruke de vanlige klærne dine. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for for at dere tar dere tid til å svare meg.. burde sikkert ikkje beskymere meg så mye har både en dyktig lege og jm så regner nesten med at at de hadde sjekket det vist det hadde vært noe...

 

tusen tusen takk for alle svarene.... :D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...