pjokkemamma*07+10* Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 er det en del av modningen? håper det, for det er skikkelig ubehagelig. flere som har det? det stikker nedover mot skjeden liksom.
Gjest Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Ja hele tiden. Er kjempevondt til tider. Er bare lillemann som dytter hodet nedover og det strekker i livmorbåndene. Jeg tenker at forhåpentligvis så hjelper det litt og kan gi litt åpning for det er ikke mye godt nei. 11 dager til termin
Gjest Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Hos meg er det også sånn, stikker skikkelig.. ikke noe behagelig i det hele tatt så jeg håper virkelig det hjelper på modningen.. har termin på tirsdag!
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 Er ikke babyen som ligger å klorer dere helt der nede da? Har jo negler nå og nedi der er det jo mega følsomt. Men dere??? Har dere opplevd at babyen beveger seg, eller er borti noe som river i senen/muskel på innsiden av låret?? Kjennes nesten ut som slik krampe man kan få i leggen. Kommer i forbindelse med at han beveger seg/gjør ett eller anna.
Angelito Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 Hei, Vet du, det lurer jeg også på, merket de siste dagene at det er noe som stikker/napper nedover i skjeden, kjennes nesten ut som babyen ligger å rysker til i noe, helt merkelig og veldig ubehagelig og jeg er kun i uke 33!! Skal til jm mandag så får jo høre med henne. Men greit å høre andres erfaringer også, særlig om noen har hatt det sånn litt tidligere enn rett før termin!
Gjest Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 Jepp!! Kjennes ut som om han ligger å trekker i senene nedover lårene til tider. Spurte JM om dette og stikkingen og hun sier at det bare er senestrekk i forbindelse med at han "skrur" hodet nedover og at joda det kan føre til at det flates ut. Håper maks og skal spørre veldig fint om å bli kjent litt på nå til mandag.
Gjest Skrevet 16. januar 2010 #7 Skrevet 16. januar 2010 Jeg har det også sånn, føles nesten som han skal trenge seg igjennom blæra mange ganger :-P Er 32+3
Maisie Skrevet 16. januar 2010 #8 Skrevet 16. januar 2010 Det kan også være at babyen kommer borti nerver når den ligger og bokser rundt omkring.
svima hege Skrevet 16. januar 2010 #9 Skrevet 16. januar 2010 det er babyen som trykker nedover i bekkenet. hadde det slikt med nr 2 og har hatt det en stund nå og...er 35 uker nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå