Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har to amme-bh fra H&M,gode å bruke men får så rar brystfasong..Ser nesten ut som de henger,selv om de ikke gjør det.. Vil gjerne at de skal ha en noen lunde normal fasong,spesielt når bekjente glor på dem,enkelse sier: De har blitt svære..

" uhh,ja en av fordelene i svangerskapet, Gratis brystforstørrelse.."

Håper på svar og evt hvor man får kjøpt de , til en akseptabel pris :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt en fra "anna cecilia" eller noe slikt. Den er med glidelås, og kjempegod! Var vel utviklet i samarbeid med jordmødre. Og fått noen priser for beste Amme-bh:)

Skrevet

Jeg har kjøpt to amme-bhèr på sparkjøp, og tror nok at dem funker helt greit til sitt bruk :)

Skrevet

Jeg fant faktisk ut at lindex hadde en pen en. Med formede skåler, så da blir ikke overgangen fra push-up så stor. ;) De passet ihverfall bra på meg, og så litt mindre tradisjonelle ut. :)

Skrevet

Cubus har rimelige gode ammebh!!! Veldig fornøyd jeg i allefall.

Skrevet

Kjøpte en på spar kjøp igår:O) den har til og med spiler, veldig god å ha på men litt "slapp" i stoffet. Litt dumt de ikke har mindre enn 85 rundt i D-cup, mulig de har det i nettbutikken?? Har også kjøpt en på lindex, uten spiler men fastere i cupen. Syns den var litt finere også.

Skrevet

Vær obs på at spilene kan svekke melkeproduksjonen ved at melkekjertlene blir klemt og at man ikke får tømt seg skikkelig. Greit med noen med spiler for "utebruk" men det anbefales ikke:)

Skrevet

Jeg er av dem som har litt mer i utgangspunktet (75D før første barnet), og det er sikkert forskjell på hvilke bh'er som passer best utifra hvor man starter på skalaen. Det bh-merket jeg har vært mest fornøyd med er Abecita. Vet ikke hvor man kjøper det i Norge (for jeg bor selv i Sverige) og prisen er vel litt over gjennomsnittet. Har kjøpt flere "billige" amme-bh'er som jeg angrer på. Ofte får man dem ikke i rett størrelse - man må velge en som er større rundt for å få cup i rett størrelse, men da er det ikke sikkert at den sitter så bra etc.

Jeg var før jul (jeg var ca 30 uker på vei da) i en butikk, der personalet har spesialisert seg på god service og kan sine saker. De kom og målte meg og ga meg først en i størrelse 75G som jeg prøvde. Den satt som støpt og var behagelig å ha på, men hun sa at jeg nok burde ha en størrelse større for å ha litt å gå på de første ukene etter fødselen når brystene er på sitt største. Jeg prøvde 75H og kjøpte den, glad og fornøyd med å endelig ha en amme-bh som er i rett størrelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...