rosa bolla Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Jeg har slike vonde smerter imagen, føles ut som mageknip eller at jeg har diare mage om noen skjønner.. Er det flere som har dette? noen som evt veit hva det kan være?? Kommer meg ikke så ofte på do heller så det er sagt, og det som kommer er da hardt og lite,... lol Er 15 uker på vei.. kjenner dere mye liv?? jeg skjenner noen bobler, innimellom.. gleder meg til jeg kjenner mere.
Junijente07- Junigutt10 Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Det er nok helt vanlig å få "forstoppelse", pass på å drikk rikelig med vann. Har hatt samme problem siste uka. Har tak/ knip, mensmerter i nederste del i magen, kjennes ut som musklene trekker seg sammen. Kan være kynnere eller ligand bandene (er det ikke det det heter da?) som strekker seg. Er uke 18 nå å kjenner små bevegelser, akkurat som misten banker "hallo er det noen der ute?" Gleder meg til ul om 1,5 uke
rosa bolla Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2010 TAKK for svar.. du forklarte det bedre enn hva jeg klarte, tom for ord for tiden.. og litt vanskelig med å ordlegge meg.. smiler Men takk.. er nok kynnere som du sier.. Man blklir aldri klok nok på alt som skjer i kroppen da man er gravid.. alt for mye nytt.. Trodde nesten det skulle være enkelt ¨være gravid med nr 2 jeg.. men føler dette er noe nytt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå