pia80 Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Har hatt kobberspiral, men den falt ut ca 12 des. etterfult av men meget kraftig blødning med MASSE stor klumper. forventet å få mensen ca den 9 jan, men den har ikke kommet enda, tatt tre tester og alle er negative, men føler meg litt gravid, kvalm og slikt. mensen har alltid pleid å vært pressis pluss minus en dag. Noen som vet om mens syklusen kan bli ustabil etter at spiralen faller ut? Å må slike testetr tas på morgenurin? Test nr tre tok jeg nå i kveld.
nr3påvei! Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Hei, jeg kan nok ikke svare deg på alt... men jeg tenker at mensen bør vel komme? du har jo ikke hatt hormonspiral, og da er iallefall ikke syklusen din i ulage etter at spiralen fallt ut.. Noen tester slår vel bedre ut enn andre, men hcg-verdier en alltid større i morgenurin. (mer konsentrert urin) Det spørs vel hvor tidlig du evt er på vei. Dersom ikke mensen har kommet til mandag, hadde jeg ringt til legen.. Er alltid et sunnhetstegn at mensen kommer når den skal....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå