b_a_b_y_ Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Har 6 uker igjen og har endelig bestemt meg for å kjøpe vogn til andremann. Har ikke helt klart å bestemt meg ettersom jeg har fra før av. Men mormor kom idag og sa at hun ville legge i penger i vogn og da ble valget lettere! Meeeeen, hvilken skal jeg kjøpe??????????????????? Har vært innom vognene; easy walker, quinny, tfk og izi rider. Har dere noen meninger om disse vognene eller har dere tips om andre vogner. Har liten erfaring med vogner selv, vet bare at jeg vil ha en med 3 hjul som jeg kan bruke fra fødselen av til gullet slutter med vogn. BEgynner å haste litt gitt! ))))
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #4 Skrevet 16. januar 2010 TFK joggster tiwst/joggster III kan du ihvertfall bruke hele veien, den har stor bag og lang rygg i sportsvogna.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 Av de du nevner ville jeg definitivt valgt Easywalker. Her kan du titte på forskjellige barnevogner og lese mer om disse. http://vogndilla.com/barnevogner-othermenu-49
Lykke X 4 Skrevet 16. januar 2010 #6 Skrevet 16. januar 2010 Vil du like å ha barnet vendt fra deg fra det er rundt 6 mnd (i sportsdel)? Det må du ta stilling til, for de trehjulingene med vendbar sittedel (Quinny freestyle og Teutonia spirit s3) er kjent for å være små i sittedelen og ustabile (kan derfor ikke brukes til barnet slutter med vogn). Velger du Easywalker sky, TFK joggster twist, Mountain buggy urban jungle, må barnet sitte vendt fra deg i sportsdelen. Disse tre sistnevnte er gode vogner. Har hatt sistnevnte og den er super å trille, men bagen er i mine øyne litt lite lun. Disse tre vil du nok kunne bruke til barnet slutter med vogn. Bytta min trehjuling i Brio happy duo med luftdekk, en firhjuling som er like god å trille som MB uj, bare med 4 hjul. Den er lunere og man kan ha babyen vendt mot en i sportsdelen. Nå har jeg Emmaljunga city cross, som jeg også er storfornøyd med
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 Sett på Maxi cosi mura? Synes de er kjempe stilige med mange praktiske løsninger. Bla kan sportsdelen vendes.
b_a_b_y_ Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 17. januar 2010 Tusen takk for alle svar! Masse gode tips og råd!
gulle88 Skrevet 18. januar 2010 #9 Skrevet 18. januar 2010 Vi har Basson Roma Duo. Er kjempefornøyd med den! =) Er bag, og sportsdel med på den vogna, bagen er stor, romslig og lun noe som er en fordel når barnet blir større. Nå bruker vi sportsdelen på vogna og junior har den i bhg. Han sover kjempegodt i den og de ansatte sier han har en av de beste vognene fordi den er god å ligge i pg den er dyp og lun. =) God og trille er den også, har aldri hatt noen problemer med den! Anbefaler den på det høyeste =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå