xxxJulianexxx Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Jeg skal slutte å drikke brus! Liker ikke kaffe så jeg trenger tips til gode tetyper. Så må jeg vel også begynne å drikke vann da *sukk*.
flypapir Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Jeg er glad i indian chai teene hvertfall
erteposen + 4 Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Jeg er glad i PUKKA te, og de er mange ulike. Ellers er jeg glad i grønn te med sitron, ekte blåbær te med honning og earl grey i løsvekt.
LadyLuck & Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 er veldig glad i grønn te jeg.. (men da må det være løsvekt.. posene går til nød her i huset) Frukt/bær teene til twinigs er gode.. Og her i bergen på galleriet selger de løsvekt bjørnebær te med STORE bjørnebær biter... Tror jaggu jeg skal lage meg en kopp te jeg nå..... btw Chai oversatt til norsk er TE, så trenger ikke si Chai te, det blir som å si te te..
xxxJulianexxx Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2010 Blåbærte med honning hørtes nydelig ut:) Tror jeg er et frukt og bærtemenneske...
flypapir Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 Jeg har ikke sagt Chai te vel? Jeg mener jeg sa at jeg likte en te som heter Indian Chai godt... Beklager så meget om jeg formulerte meg feil. *furt*
Hikken Skrevet 15. januar 2010 #9 Skrevet 15. januar 2010 Jeg liker rooibush tropical pungh (løsvekt på stockfleths) og ordentlig sitrongresste. Sistnevnte har jeg bare kjøpt i Thailand, men får det sikkert i te-butikker og innvandrerbutikker her også )
Musemor med tre søte små Skrevet 15. januar 2010 #10 Skrevet 15. januar 2010 Jeg foretrekker helt vanlig Earl Grey
Ugl@ Skrevet 15. januar 2010 #13 Skrevet 15. januar 2010 Løsvekt te er det beste synes jeg, men finnes endel godt på pose også, og det er enkelt og praktisk. Har sans for Voyage serien til Twinings, synes Brazilian Baia ( te med kokos og kakao smak) er god. Earl Grey er godt, særlig med en skvett melk og litt søtt i.
Gjest Skrevet 15. januar 2010 #14 Skrevet 15. januar 2010 Den beste EVER er grønn te med sitron. Drikker flere kopper hver dag og jeg har aldri vært en te-person.
Tante Blås Squaw Skrevet 15. januar 2010 #15 Skrevet 15. januar 2010 Yogi Tea har mange gode, min yndling er Classic )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå