Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 For nøyaktig et år siden begynte jeg i ny jobb. Allerede første dag, fikk jeg god kontakt med han ene jeg jobbet sammen med. Det var et eller annet med han, som fikk meg til å glede meg til å gå på jobb om morgenen. Vi har vi benyttet hver anledning til å prate sammen. Vi kan prate om alt og ingenting, jeg klarer bare ikke å sette fingeren på det- men alt er så timet. For meg er han et av de mest fantastiske menneskene jeg har møtt, snill, klok, pen, moden, humoristisk. Han er 10år eldre enn meg, men føles ikke som om han er en dag eldre enn meg. Alt bare klaffer. MEN- så har han kjæreste. De har vært sammen i 3 år, men hun jobber i en annen by, så hun er bare hjemme i helgene. De har ingen barn. I sommer søkte jeg meg over på et annet kontor, innen samme bedrift. Og kontakten og kjemien mellom oss har bare blitt enda mer intens. Vi møtes til lunsh, kaffe, eller bare for å se en film. Vi ringes hver dag- bare for å prate om alt og ingenting. Men vi har aldri hatt sex, aldri kysset eller vært noe som helst intim mot hverandre. Han har såpass respekt for kjæresten at han ikke vil gå bak ryggen hennes, og jeg har såpass respekt for han at jeg aldri ville tråkket over han. Jeg er bare så glad i han, og han i meg. I helgen kommer kjæresten hans hjem, og han skal fortelle det til henne. Jeg både gruer og gleder meg. Gleder meg, fordi jeg ser frem til å tilbringe mer tid med han, og på et litt annet vis Gruer meg, fordi jeg føler meg som verdens største drittkjerring som har truffet en opptatt mann. Vi kommer til å ta en ting om gangen, så får vi se hvordan det går:S
Kleint Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Vet du hva, jeg synes ikke du fremstilles som noen drittkjerring i det hele tatt. Utifra hva du skriver, så synes jeg dere virker som to fine mennesker. Man kan ikke styre følelsene sine, og dere er tydeligvis ment to be Så flott at han er såpass ærlig, og du respekterer hans meninger og valg i tillegg. Skjønner at situasjonen er noe kjip, ikke noe koselig for denne damen hans, men sånn er nå livet, på godt og vondt. Jeg ønsker dere lykke til.
3småtroll♥ Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Hadde du hatt sex med han ville jeg svart ja, men slik du beskriver det, kan jeg ikke kalle deg en drittkjerring:) Må si du virker som en veldig alright dame jeg! Det er ikke slik at vi kan styre hvem vi møter og når:) Håper det ordner seg for dere;)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 For meg høres det ut som om dere har gjort dette på den rette måten, nemlig ved å si noe til hans kjæreste før dere utvikler forholdet dere imellom til noe mer... Lykke til videre!
Nine:) Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Tvitvi!! Detta går nok fint:)) signerer de andre svarene du har fått, jeg!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 Takk for alle svar, kjenner jeg er skikkelig nervøs her jeg sitter nå. Han har vært å hentet henne på flyplassen kl 19, så jeg hører nok fra han snart., Vi har ikke gjort så mye annet enn "hei og hade" klemmer, så jeg har definitivt ingen dårlig samvittighet for det. Men likevel, så har jeg tatt kjæresten hennes:/
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #7 Skrevet 15. januar 2010 Uff, stakkars dame! LIvet suger enkelte ganger. Får håpe det vil fungere for dere da når dere tar et steg videre. Synd om det blir 2 knuste hjerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå