Spanskeflua Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 F eks Prince Lurer på hva både 10 pakning og 20 pakning koster.
Ksenia & Anjem Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 røyker ikke selv..men det koster 70kr for en 20 pakning og 40 for en 10 pakning..tror jeg
LadyLuck & Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 prisene har steget etter nyttår.. Mener jeg betalte 76for en 20pakke Blue Master, og de er vanligvis litt billigere enn resten
Siti Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Esso 83kr for 20 pakning og 46kr for 10 pakningen !!
tralletonetroll Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Hoi! Da jeg begynte å røyke, kostet 20 pakning 25,40 på Prix... Har sluttet for lenge siden nå altså .
b10na&lillegull Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 En vanlig 20pk koster nå 79kr i dagligvare.
MorHeSa_2 Skrevet 15. januar 2010 #7 Skrevet 15. januar 2010 Jeg jobber på narvesen, og der tar vi 89 for 20pk, og 49 for 10pk. Ganske så dyrt.
Lillesnuppis Skrevet 16. januar 2010 #8 Skrevet 16. januar 2010 Hørte med gubben her om dagen. Har ikke vært på butikken å kjøpt røyk i butikken siden juni i fjor. Han sa en 10 pakning kosta 41 og 20 pakning kosta 78 eller 79. Dette var på Rema 1000. Jeg kjøper Paramount å den koster 59.50 på Rema 1000
Lillesnuppis Skrevet 16. januar 2010 #9 Skrevet 16. januar 2010 Tenk da jeg starta å røyke da. da kosta en 10 pakning 5.50 og en 20 pakning 11 kroner. Husker jeg fikk 20 kroner hver fredag da jeg skulle på klubben. Det holdt til mat på klubben, brus og en 20 pakning. Det var tider det Hehehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå