Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 har ei datter på 3 år, og for noen mnd siden fikk faren hennes ( vi er ikke sammen) en bekrymringsmelding fra bv. de som sendte meld mente på at han var rusa mens han hadde henne, noe jeg faktisk tror han ikke var. han er en tidligere rusmisbruker, og har vært rimelig langt nede. han har også diabetes og adhd. folk som ikke kjenner han kan kansje tro han er rusa, fordi han har jo ett preg over seg med tanke på fortiden. også når det gjelder sukkersyken kan han virke berusa om blodsukkeret blir for høyt. og han er gira pga adhd`n hans. nå siste tiden har levert rene urin prøver. han har hatt ett par sprekker, men da har han holdt helt avstand fra dattra si. var i møte med bv idag, og nå vil de undersøke hvordan jenta mi har det i bhg, og de vil komme på hjemme besøk til meg, og de vil at bf også skal være her, dette fordi vi fortalte dem at bf har jenta si hos meg, men jeg føler det litt krenkende at de skal kontakte bhg, og komme hjem til meg. jeg har aldri rusa meg, og det er ikke jeg det er blitt sendt bekymrings meld på. hvor lenge kan de undersøke dette her? syns det er belastende og tenke på at de er innblandet. vi fortalte dem også at jeg og bf har tenkt til og flytte sammen igjen. jeg vet han er rusfri og jeg syns alle fortjener en ny sjanse. har og nylig blitt gravid med bf, men dette fortalte jeg ikke noe om ennå.... hjelpe meg, blir sliten av det her....
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 saken blir vel undersøkt og slikt i ca 3mnd før de finner ut om den skal bli henlagt eller om det må gjøres noe videre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå