Gå til innhold

Synes ikke noe om den reklamen til plan her på siden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner at de trenger penger til å hjelpe på haiti altså. Men synes ikke noe om å reklamere med barn som er skadet på denne siden altså. Her florerer det jo av nybakte mødre med hormoner i alle krinkler og kroker i kroppen. Husker selv hvor lite som skulle til når jeg nettopp var blitt mor... Dagens lille irritasjonsmoment her i gården. Nei, ikke mye å irritere seg for i know!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner deg godt, jeg. Ikke lenge siden jeg har født og jeg er like følsom enda. Gråter av nyheter såvel som reklamer... :-(

Skrevet

Det synes jeg faktisk bare man må tåle, for å være ærlig!

Tror du menneskene midt i katastrofen har "luksusen" det er å velge bort å se på det rundt seg? Man kan ikke stenge verden ute om man skal være en del av den.

Skrevet

Jeg kjenner at jeg faktisk blir dritsint når jeg leser det du skriver, kvalm, flau og forbannet.

Så plan burde ikke prøve å samle inn penger på denne siden fordi en stakkars nybakt mor inntyllet i bomull kan bli irritert eller opprørt. Skjærp deg jentunge!

Tenk heller på hvor jævlig disse barna har det nå og at de trenger alle pengene og all den støtten de kan få

Skrevet

Ble lagret litt kjapt...

Hvis den reklamen gjør at det blir flere donasjoner til hjelpearbeidet, så synes jeg vi må tåle å se virkeligheten. Virkeligheten er vond av og til. Den er vondere for dem enn for oss. For dem er det ikke bilder..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...