Gå til innhold

I dag har jeg hatt sex med en gift mann..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er seriøst forelsket til oppover ørene og vil ha han. Lurer på om jeg greier det. Om ikke så var det jo deilig i dag da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg også og han er gift med meg.

Du er intet annet enn en billig tøs, belle de jour!

Skrevet

Ja ja, for en drittsekk! Han hadde jeg holdt meg langt unna...! En gang utro alltid utro.

Skrevet

Håper det var med din egen mann i så fall...

Hvis ikke, så deg om det.

Skrevet

Jeg er i dag samboer med min gifte elsker. Det kan faktisk gå bra!

Skrevet

...og du stoler på ham?

Skrevet

...men sikkert ikke så hyggelig for hun som satt igjen...

Hvorfor går noen etter gifte menn/kvinner?

Skrevet

Og hvor lenge tror du det varer da? Når forholdet blir hverdags og mindre spennende, så...

Skrevet

Synes også det er deilig å ha sex med en gift mann....min egen vel og merke ;-)

Skrevet

Han er ikke gift med meg. Jeg veit ikke om det blir noe mer. Sikkert ikke. Jeg ville forresten greid å stole på han om han ble min, jeg gir alltid folk en sjanse.

Skrevet

Ja, det kan du si nå, men lykke til

Skrevet

jeg blir så sint... tenker du ikke på hans familie??? at det går an å være så egoistisk.

Skrevet

En ting å ha sex med gifte menn, men å forelske seg i dem er ikke så lurt. Og er man så "heldig" å stjele ham fra kona eller samboeren for den del så er det et kjedelig faktum at de aller fleste forhold som starter som utroskap, ender også som utroskap.

Er selv gift med en mann jeg stoler fullt og helt på, har engang vært elskerinnen til en gift mann da jeg var yngre lenge før jeg traff min egen mann. Det var både trygt og spennende på et vis. Jeg var aldri ute etter å ødelegge ekteskapet for dem. Kona viste han hadde noen, og hun hadde vist også en elsker, men ingen av dem la seg borti hvem det var.

Skrevet

Greit nok, men jeg er forelska. Det betyr jo ikke at jeg vil ha han som mann da, men for meg ville det vært meningsløst å ha sex med han om ikke jeg var det.

Skrevet

Du er forelska, men du vil ikke nødvendigvis ha han som mann?! Så du tenker kun på å dekke dine behov, hva med hans familien da??? Huff, at det går an å være sånn....

Skrevet

Jo, jeg vil vel egentlig det. Tviler på at jeg får d da. Mener bare at jeg er forelska i han, ellers hadde jeg ikke hatt sex med han. Det finnes utrolig mange ugifte bra menn der ute.

Skrevet

Ja, men kan du ikke da heller finne deg en ugift og ledig mann, istedenfor å ødelegge en hel familie....

Skrevet

Kan jeg sikkert, men jeg vil ha han.. Og om han vil ha meg så....

Skrevet

Har du ikke et snev av dårlig samvittighet ift hans familile? Hvis han virkelig vil ha deg så får han gå ifra kona, for så å fortsette med deg ETTERPÅ. Jeg synes utroskap og forhold til gifte menn er toppen av lavmål og mangel på respekt for andre mennesker.....

Skrevet

I april hadde jeg også sex med en gift mann.. Men jeg fikk vite at han vart gift først da han la meg til som venn på faebook, og jeg såg det på forholdsstatusen hans.. Han sa at han var singel... Ringte til kona hans og sa fra pga samvittigheten min... Fremdeles har jeg hun, og 6-7-8 av vennene hennes etter meg, selv om det ikke var min feil, og han er sammen med en i slekten min.. KOS deg med din gifte elsker, gleder meg til kona finner det ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...