Gå til innhold

19 uker og ingen mage ennå....normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på ultralyd for 3 dager siden og alt er bra med den lille, aktiv og vokser. Men hvor er magen min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noen er det normalt, men det var det definitivt ikke for meg;o) Kankje du har bakoverliggende livmor?

Lykke til videre :o)

Skrevet

Normalt. Min mage begynte ikke å vokse særlig før i uke 21. Men etter det vokste den rimelig kjapt fram til uke 30

Skrevet

Stor mage er bare overvurdert så nyt det. Ikke alle får sånn stor gravid mage...

Skrevet

helt normalt, fikk ikke liten mage før i mai og fødte i august, men man kunne ikke se på meg at jeg var gravid før juni ca.. så det er fullt mulig ;)

Skrevet

Kommer også ann på hvordan kropp du har til og begynne med, tynn eller lubben. Min mage begynte ikke å vises for laaangt uti svangerskapet, og så ut som jeg var 5-6 mnd på vei da jeg var en uke fra termin. Og jeg er relativt lubben, pluss at jeg har bakovervendt livmor, så var 'gravid i ryggen' kan du si!;P

Skrevet

Jeg er 1.63 høy.

Hadde ikke noe mage før jeg var 22-24 uker gravid.

Hadde ganske liten mage til termin.

Fikk en baby på 3 kg.

Husker på ordinær UL syntes det ikke at jeg var gravid. Da var jeg i uke 19.

Skrevet

Første svangerskap var jeg i uke 26-27 før det i det hele tatt syntes at jeg var gravid. Føltes som om magemusklene slapp nærmest over natta, og plutselig spratt magen frem... Ble aldri stor da, jeg gikk i mine favoritt diesel-jeans fra før jeg ble gravid, til jeg troppet opp på fødestua...

Nå er jeg i uke 18 med barn nr to og har fått ordentlig fleske-mage. Føler ikke jeg ser så gravid ut, mest som om jeg har spist litt for mye julemat, men det er nok bare en periode før jeg får ordentlig gravid-form... Slapp av du, magen kommer helt sikkert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...