Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Har vært på ultralyd for 3 dager siden og alt er bra med den lille, aktiv og vokser. Men hvor er magen min?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 For noen er det normalt, men det var det definitivt ikke for meg;o) Kankje du har bakoverliggende livmor? Lykke til videre )
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Normalt. Min mage begynte ikke å vokse særlig før i uke 21. Men etter det vokste den rimelig kjapt fram til uke 30
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Stor mage er bare overvurdert så nyt det. Ikke alle får sånn stor gravid mage...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 helt normalt, fikk ikke liten mage før i mai og fødte i august, men man kunne ikke se på meg at jeg var gravid før juni ca.. så det er fullt mulig
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #7 Skrevet 15. januar 2010 Kommer også ann på hvordan kropp du har til og begynne med, tynn eller lubben. Min mage begynte ikke å vises for laaangt uti svangerskapet, og så ut som jeg var 5-6 mnd på vei da jeg var en uke fra termin. Og jeg er relativt lubben, pluss at jeg har bakovervendt livmor, så var 'gravid i ryggen' kan du si!;P
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #8 Skrevet 15. januar 2010 Jeg er 1.63 høy. Hadde ikke noe mage før jeg var 22-24 uker gravid. Hadde ganske liten mage til termin. Fikk en baby på 3 kg. Husker på ordinær UL syntes det ikke at jeg var gravid. Da var jeg i uke 19.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #9 Skrevet 15. januar 2010 Første svangerskap var jeg i uke 26-27 før det i det hele tatt syntes at jeg var gravid. Føltes som om magemusklene slapp nærmest over natta, og plutselig spratt magen frem... Ble aldri stor da, jeg gikk i mine favoritt diesel-jeans fra før jeg ble gravid, til jeg troppet opp på fødestua... Nå er jeg i uke 18 med barn nr to og har fått ordentlig fleske-mage. Føler ikke jeg ser så gravid ut, mest som om jeg har spist litt for mye julemat, men det er nok bare en periode før jeg får ordentlig gravid-form... Slapp av du, magen kommer helt sikkert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå