*Lissi* Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Noen som har bestilt herifra? Har det gått greit?
prekæs Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Ikke noe problem den ene gangen vi har bestilt der fra.
Gjest Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Har bestilt to ganger, har gått helt fint det.
*Lissi* Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2010 Ok. Har lyst å bestille en telefon derifra, men litt skeptisk til å betale før jeg får varen:-)
lklk Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Har bestilt der en 5-6 ganger og er like fornøyd hver gang. Hadde en reklamasjon og de sendte ny vare uten at jeg behøvde å returnere den som var defekt.
Lille my ;) Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 Jeg vil IKKE anbefale det!! Kjøpte meg tlf der som jeg ble plaget med fra første dag. Måtte sende den tilbake og den måtte sendes til Frankrike, så det ble dyr porto!! Tok evigheter før jeg hørte fra de, eller rettere sagt det var jeg som tok kontakt etter ca 3 mnd! og da fikk jeg beskjed om at den var ikke ferdig beh fordi jeg hadde glemt å sende med ladderen!! Jeg sa jeg skulle sende den og da sa de at så snart de hadde mottatt den skulle jeg få pengene mine tilbake p.g.a at tlf ikke lot seg reparere og den var utgått av produksjon. Jeg sendte ladderen avgårde og ventet på pengene, men de kom alldri.. Plutselig så fikk jeg tlf min tilbake i posten og den var akkurat likedan Etter atter en tlf samtale med dem, måtte jeg sende den tilbake og betale samme dyre frakten!! Nå med samme lovnad om at jeg skulle få pengene tilbake. Mens jeg da ventet på pengene, kjøpte jeg meg ny tlf, men IKKE på Pixmania. pengene kom alldri, men jeg fikk en tilgodelapp der, så jeg måtte handle noe der for de pengene.. Ååååå, jeg ble skikkelig irritert, men hva hjalp vel det.. Så jeg skal alldri handle der mere, nei!!
rampetrollet Skrevet 15. januar 2010 #8 Skrevet 15. januar 2010 Har bestillt derfra en gang, det var nå rett før jul. Bestillte wii veeldig billig og det var ikke noe problemer med betaling og det var kjapp levering ! Fornøyd jeg ihvertfall:)
stjertløvetann Skrevet 15. januar 2010 #9 Skrevet 15. januar 2010 Har ingenting å utsette på Pixmania, og vi har handlet bla harddisk og videokamera der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå