♥♥Tutta♥♥ Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Opplever å ha mye slim den siste uken, type tjukke/feite lange tråder på en måte. Noen ganger seigt/tørre slimtråder andre ganger litt våtere slim. Offwhite, helt blankt og av og til med anntydning til brunfarge... øh? Er det slimpropp som går litt etter litt, eller er dette vanlig?? Mistet ikke noe hel slimpropp sist, såg aldri noe til den, men jeg hadde det slik som jeg beskriver oppe her i forrige svangerskap også. Tror ikke det kom noe slimpropp med ut da jm tøyde på sykehuset sist heller, bare slik slim. Bare at da hun tøyde fulgte det med noe blod ut da.
2 små hjerter Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Det høres ut som slimproppen. Jeg hadde akkurat det samme i forrige uke pluss et par små slim klumper, og jeg mente det var slimproppen min som gikk, over flere dager.
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Akkurat sånn har det vært hos meg også i de siste dagene! Hmmmm... Sist gikk den litt etter litt og da tok det nesten 4 uker før fødselen startet. Håper den ikke starter før det nå heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå