Gå til innhold

Korslaget:

Nummer 3 kom i november :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om han bak Åge har pupper??? Hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skjer med Jørn Hoel? Han virka jo heelt utenfor...

Skrevet

Nummer 3: Om du er fra Stavangerområdet? Er så koselig med de som starter spm med om. Det liker jeg :)

Trenger ikke svare på hvor du er fra da :)

Skrevet

Tror ikke Team Tuva kan overleve korslaget med deres fremføring?? Er vel ikke så mange av norges befolkning som "digger" folkesang?? Sorry. De får ikke min stemme i kveld.....!

Ellers vet ikke jeg egentlig hvem Tuva er :)

Skrevet

Synes team tuva gjorde det utrolig bra jeg, verre med jørn h, han var virkelig ikke i slag i dag. Tuva er forøvrig vokalisten i valkyrien allstars, dyktig dame. Når det kommer til å digge folkesang, så sett på en gåte cd, så kan vi snakkes etterpå ;-)

Skrevet

Hva heter sangen Team Tuva sang?

Skrevet

Valkyrien Allstars, et pop/støy/folkemusikk band. Ikke så ille.

Skrevet

Rampongi : Stemmer det ;) Nermere sagt Hinna ;)

Skrevet

Det var ille igrunnen. Koret også, og sangen satt ikke. Tror han stressa med det som skjedde bak han. Tuvas team sang surt til tider, men det var en utfordrende sang. Koret til team Simone er superbra, og puppe Åge sitt er ikke verst det heller - rent sangmessig.

Skrevet

Takk:)

Skrevet

Jeanette73

Jeg liker nok ikke folkesang uansett. Blir litt for "lokke på kua" for meg. Tror nok jeg har hørt Gåte ja, men det faller ikke i min kurv av "I like" musikk :)

Men bra vi er forskjellige og liker forskjellige ting :) He, he.

Skrevet

Synd Team Tuva gikk ut... syntes det var utrolig vakkert, og jeg er ingen spes. fan av folkemusikk. Koret der Jørn Hoel sang var jo ikke noe bra.

Skrevet

nå har jeg sitte å lurt hele programmet hvem joddsi er? hvilken gruppe?

ellers er jeg veldig fornøyd med utstemminga :-)

Skrevet

Jørn Hoel var syk ifølge Nettavisen. Jeg likte også Tuva (spesielt andre gangen) og Michael J sangen som Team Åge sang er kjempefin.

Skrevet

Andre gangen de sang var det mye bedre, men starten første gang var sur. Tøft låtvalg!!! Hoel koret var fryktelig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...