Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Hvor mye kostet det og hvor tok du det? Går det an å gjøre det selv?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Hva er det du har a? Oransj, medfødt hår som lukter rødt skabbete hår. Spurte ikke om du syns det var fint eller ei
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 jeg har hatt det. en vennine som tok på meg, uten voks. satt som et skudd, men kunne gre de ut også da jeg ble lei. ingen lus. hehe, men man må jo ta seg goood tid i dusjen og såpe godt inn og skylle god ut!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Det er veldig uhygienisk og håret blir slitent etterpå. Ikke gjør det.
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 skjønte ikke den med oransj medfødt hår som lukter rødt skabbete hår jeg.... uansett.. jeg har hatt det, eller nesten.. jeg hadde noen som jeg kunne gre ut etter 3-4 uker, da var dem ikke fine lenger. Det var en bekjent som gjorde det med en slags voks. Det så kult ut og trengte ikke klippe det av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå