Gå til innhold

Noen her som har hatt dreads?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye kostet det og hvor tok du det?

 

Går det an å gjøre det selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det du har a?

 

Oransj, medfødt hår som lukter rødt skabbete hår. Spurte ikke om du syns det var fint eller ei

Skrevet

jeg har hatt det. en vennine som tok på meg, uten voks. satt som et skudd, men kunne gre de ut også da jeg ble lei. ingen lus. hehe, men man må jo ta seg goood tid i dusjen og såpe godt inn og skylle god ut!

Skrevet

Det er veldig uhygienisk og håret blir slitent etterpå. Ikke gjør det.

Skrevet

skjønte ikke den med oransj medfødt hår som lukter rødt skabbete hår jeg....

 

uansett..

 

jeg har hatt det, eller nesten.. jeg hadde noen som jeg kunne gre ut etter 3-4 uker, da var dem ikke fine lenger.

Det var en bekjent som gjorde det med en slags voks. Det så kult ut og trengte ikke klippe det av :)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...