Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Skal gifte meg til sommeren med min utkårede, vi har swinget litt, men funnet ut at det er en ekstra mann som fungerer best for oss. Samboeren min har de siste årene hatt en husvenn som han og/eller vi treffer regelmessig. Jeg har nå fantasert om å invitere han i bryllupet og ta han med på rommet bryllupsnatten, tror jeg får samboeren min med på det, men er dette å gå langt over grensen? Bryllupsnatten blir vel ikke helt det samme når vi har vært sammen i over ti år..? Da kan vi heller piffe opp den natten så vi ikke glemmer den.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 jeg synes vel den var litt drøy å invitere en annen inn til bryllupsnatten. det er jo deres dag!!for min del var vi så slitne at det ble soving på bryllupsnatten,men dagen var jo helt fantastisk for det. en kjempe fin dag som vi kommer til og minnes med glede for alltid.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 hadde jeg vært denne husvennen, så hadde jeg fått HETTA hvis jeg hadde blitt bedt med på bryllupsnatta..!! Tviler på at det er hans største fantasi akkurat.... Bryllup handler jo om kjærligheten mellom to mennesker, hvorfor i helsike skal han være med da?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 Ja, selvfølgelig skal du det! You go girl!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #7 Skrevet 15. januar 2010 hehe, bryllupsnatta vår sov vi begge to:) Hadde null overskudd til no sex iallfall. Men uansett - dette handler vel ikke om å piffe opp bryllupsnatta, men om å ha et bryllup for dere to? Skjønner ikke helt hvor du vil med dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå