mei&mi + marcus :) Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Har en flaske som er åpnet. Har stått åpen i 8 mnd,med kork da selvfølgelig.. Kan den fortsatt brukes?? Lillegutt har eksem mellom tærene og klør myye. Fikk resept på Phenamin men de hadde den ikke på apotek grunnet leveringsproblemer eller noe... Denne som er åpnet fikk han da han var 5 mnd.. nå er han 13 mnd.
jordbærsjokolade Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Jeg hadde glatt brukt den, tror ikke den flasken som vi bruker er noe særlig yngre altså Men jeg vet ikke 100% sikkert for jeg har ikke snakket med legen om akkurat det
engajente Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Ifølge pakningsvedlegget (http://felleskatalogen.no/pasientutgave/?mainpage=/pasientutgave/show.do%3Ffilename%3D/content/pkv/P/Phenamin_Nycomed+Pharma_84056/index.html%26frameset%3D1%26thin%3D0%26href%3D0) så er den holdbar til datoen på flaska
mei&mi + marcus :) Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2010 Flott! Takk skal dere ha. Da får han litt neste gang han våkner. Så får vi håpe han slipper unna kløen for en stund stakkar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå