Annci<3 Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Jeg klarer aldri å bestemme meg for hvilken vippestol jeg skal kjøpe HVIS det blir til at jeg kjøper. Hjelp meg?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Jeg har hørt at BabyBjörn sin vippestol er helt super, så den skal vi ha!!
mamman til to gutter Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Jeg anbefaler uten tvil Babybjørn sin. Det er vel omtrent den eneste som faktisk vipper når barnet beveger seg og den kan brukes (selvfølgelig med måte) fra babyene er ganske små på det laveste trinnet for da er det tilnærmet liggestilling.
Annci<3 Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2010 Den er helt uten vibrasjon, lyder eller noe som helst? Ser så kjedelig ut..
Gjøkeredet③ Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Vi har Baby Bjørn vippestol og er super duper fornøyde.. Gutten vår har stortrivdes oppi der, og ville ikke byttet den ut for alt i hele verden.. Hva skal du med vibrasjoner og lyder? Ei venninne hadde en sånn stol og den var jo bare helt grusom, og dattera trivdes ikke oppi der i det hele tatt.. Vi omdøpte den til sirkusstolen.. Men hun koste seg i Baby Bjørnen, når hun fikk det i stede for.. Det enkle er ofte det beste:o) Lykke til med valget!
MillaCamilla Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 Hei Var en test i "Gravid" eller "Foreldre og Barn" i fjor så vidt jeg husker. prøvde å google men fant ikke linken. Det jeg husker er at Babybjörn sin og Bloom sin kom midt på treet.
Annci<3 Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2010 Trenger da ikke være noe sirkusstol selv om det er vibrasjon og/eller lyd i den, selv om hennes var det. Hva skal man med vibrasjon og lyder? Hmm.. jeg har aldri hatt noe vippestol før, men tenkte som så at det er kjekkere for den lille. Hvis stolen ikke har noen finesser, kan man ikke like så greit la ungen ligge i lekegrinda? Bare spør jeg for har null erfaring på området.
Gjøkeredet③ Skrevet 15. januar 2010 #8 Skrevet 15. januar 2010 Her er en test: http://www.klikk.no/foreldre/article258677.ece Var jo ikke noen direkte vinnere eller tapere i denne..
Gjøkeredet③ Skrevet 15. januar 2010 #9 Skrevet 15. januar 2010 Jeg brukte vippestolen så jeg kunne ha med meg ungen over alt hvor jeg var i huset uten at han måtte ligge på gulvet... Hang jeg opp tøy eller brettet tøy så var han med der, hvis jeg dusjet så var han med på badet, eller hvis jeg lagde mat så var han med på kjøkkenet, også kom han seg litt opp så han kunne følge med på hva jeg gjorde og hva som skjedde.. De er jo ikke så veldig mobile i begynnelsen... Grinda brukte jeg for det meste som seng på dagtid, han var ikke der så mye hvis ikke det var for å sove.. BB skal visst også være ergonomisk riktig eller noe sånt noe, så vekten fordeles over alt og det ikke blir noe belastning på noen kroppsdeler...
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 15. januar 2010 #11 Skrevet 15. januar 2010 Baby Bjørn har vi, er en kjempegod stol! Anbefaler den på det varmeste=)
Elefanten Skrukkeskinn Skrevet 16. januar 2010 #12 Skrevet 16. januar 2010 Hva skal man med det egenltlig?
Elinlita Skrevet 16. januar 2010 #13 Skrevet 16. januar 2010 Vi har kjøpt denne: http://www.kidsa.no/epages/Store.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/KIDSA/Products/FP7538 Jeg vet ikke hvordan den har gjort det i tester, men vi satte opp en liste med våre kriterier: - at den kan legges ned og dermed brukes fra fødsel - kan låses slik at den ikke vipper - har noe lyd - har viberering (flere med kolikkbarn som fortalte at det har vært livredderen) - mest mulig nøytral (fargene er ikke sååå pene, men langt penere enn mange fra samme leverandør) - grei pris - sikkerhet (ikke vippe fremover, ikke klemme fingre) Vi vet ikke helt om hele trekket er vaskbart, men deler av det er hvertfallbdet. Og demonterer man stolen (vi satte den sammen på ca fem minutter) så får man hvertfall av hele trekket.
Annci<3 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #14 Skrevet 16. januar 2010 Elinlita, veldig fin vippestol, har selv sett på den, men er det ikke litt høye kanter på siden? Noen som har denne, eller andre fra bambina? http://bambina.no/index.php?nr=90&case=4&id=625&idkategori=50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå