Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 dere som har hatt cystocele. hvilke symptomer hadde derre, har dere fått gjort noe med det?? svar mottaes med STOR takk =)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Jeg har hatt rectocele. Ble operert i oktober. Se på forummet"mammas kropp" der finner du masse info om cystocele og rectocele.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 jeg skal til gyn ang rectocele i mars...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå