Gå til innhold

Lille Jenny Skavlan-besserwisser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, trodde ikke hun var så "blond" faktisk...

Skrevet

Ja, det jeg gjør er å sitte å stirre i veggen....

blæhh

løper fra trening til behandling til trening og senga - alt etter dagsformen...

kanskje jeg er frisk til høsten?

hun har sikkert aldri fått en flis i fingeren en gang.....

Skrevet

Det trodde jeg, men ganske ok å få det bekreftet;). Så faren hennes på tv, hvor han etterlyste noe av den gammeldagse ærbødigheten folk hadde for legen før i tiden, overklasse, underklasse. Veldig ignorante om ting jeg ikke synes man skal kimse så mye av.

Skrevet

Ja jeg har vel aldri innrømmet at jeg har sett på henne som spesielt intelligent. Men lå nå Jenny si hva hun vil :) Hehe

Skrevet

Jeg har ikke forsøkt å kneble henne om du tror det Dulosten, selv om jeg ser henne jevnlig på Grunerløkka og kunne ha god lyst til nettopp det.

Skrevet

Har hatt ei venninne med den holdningen...hehe

Skrevet

Ja da var dere i gang med hetsingen av kjendiser igjen...

Skrevet

Ting blir vel ofte tatt litt ut av sammenheng. Og det er vel ingen hemmelighet at enkelte sykemeldt som blir lenge borte sliter med å komme ut iarbeid igjen nettopp fordi de har vært hjemme borte...

Sammenligningen med "skal vi danse" var forøvrig litt rar...

Skrevet

Pell deg ut av tråden, om du ikke har noe hets å tilby. *Hets,hets *

Skrevet

221/2 år og vet alt her i verden.... Deilig å være ung, "blond" og naiv

Skrevet

Enig med sjiraff. Forøvrig ikke noe jeg gadd å la meg provosere av.

Skrevet

Fikk litt lyst til å dytte henne ned trappa her og råkline med henne så hun fikk det heeeerlige viruset jeg har fått på toppen, spørs om pipa hadde fått en annen lyd...

Skrevet

nøstemor: jeg tror Frøken Skavland tåler det, hun har selv stilt seg lagelig til hugg pga den store kjeften sin.

Skrevet

Leste intervju med henne i Costume.. Synes det er respektløst å disse sykemeldte og deperimerte mennesker! Ja, for dem sitter bare å stirrer i veggen? Er det mulig?!?

Skrevet

Det var jo ikke akkurat det han sa eller mente:) Sannsynligvis er alt att ut av sammenheng, og hun virker jo helt normal. Problemet er jo at kjendiser uttaler seg om ting de knapt vet noe om, og vil stort sett virke temmelig korka.

Skrevet

Jeg burde sikkert holde kjeft, siden jeg ikke følger saueflokken - men jeg klarer ikke la være. Dette er et tema som engasjerer meg!

Jenny Skavlan har absolutt et poeng!! Vi er jo sykere enn sykest i dette landet her!

Selvfølgelig gjelder ikke dette ALLE sykmeldte, men definitivt en god del! Er så lei av alle sutrete nordmenn som ikke tåler å engang PRØVE å se litt lenger enn sin egen nesetipp!

Og vi må jo virkelig snart GJØRE noe, ellers er det jo ikke arbeidsfolk igjen - og hvem skal DA betale for velferdsgodene???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...