Gå til innhold

Kjenner dere spark i ribbena?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jeg! Og jeg er bare 26 uker. Er ikke det litt tidlig? Burde livmoren ligge så høyt allerede? Nå er jeg andregangsfødene så da er kansje livmoren litt større?

Er lenge siden forje kontroll så blir spennede å se om jeg ligger over gjennomsnittet:) Forjemann var jo over 4,5 kilo:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 25 nå, og i dag tidlig når jeg våknet så kjente jeg at babyen sparket like under ribbena. Min første..

 

Jeg syns det virker som at livmoren ligger lengst opp om morgenen når jeg våkner og at den synker litt ned når jeg er oppe.. Høres jo logisk ut..

 

Var veldig rart når jeg kjente spark så langt oppe i dag, for det kjentes helt annerledes ut. Nærere på en måte... Vanskelig å beskrive..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...