Tre tette! *07+10+11* Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Det gjør jeg! Og jeg er bare 26 uker. Er ikke det litt tidlig? Burde livmoren ligge så høyt allerede? Nå er jeg andregangsfødene så da er kansje livmoren litt større? Er lenge siden forje kontroll så blir spennede å se om jeg ligger over gjennomsnittet:) Forjemann var jo over 4,5 kilo:)
akicha Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Jeg er i uke 25 nå, og i dag tidlig når jeg våknet så kjente jeg at babyen sparket like under ribbena. Min første.. Jeg syns det virker som at livmoren ligger lengst opp om morgenen når jeg våkner og at den synker litt ned når jeg er oppe.. Høres jo logisk ut.. Var veldig rart når jeg kjente spark så langt oppe i dag, for det kjentes helt annerledes ut. Nærere på en måte... Vanskelig å beskrive..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå