lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 og har ærligtalt ingen anelse om hva vi skal finne på. Mamma tilbød seg å ta ungene i natt.
Lene~mor til tre Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Så deilig da Ta en tur på kino, spis noe god mat eller bare kos dere hjemme å slapp av
Ranveig R Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Ja, i slike situasjonar er det godt å ha BaM, for å forsikre seg om at ein i alle fall ikkje får gjort noko fornuftig ;p Eg hadde nok blitt sittande med film og strikketøy kjenner eg meg sjølv rett. Nyt frikvelden!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2010 frikvelden var på fredag, og vi gjorde ingenting... men det var deilig å kunne ha det stille her et par timer, å kunne legge seg tidlig etter at vi hadde hatt det stille... og så sov vi forholdsvis lenge uten å bli vekkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå