Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Bare jeg som føler meg som en zombie eller? Blek, trøtt i trynet, energiløs og tiltaksløs..føler meg som en dass. Og så er det såå lenge til sommer og sol...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 I desember er det så mye som skjer hele tida, blir litt nedtur når jula er over..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Nei, jeg synes det er helt greit på denne tiden også, men har full forståelde for at mange synes den er vanskelig... Selv tenker jeg at sommeren (hvertfall våren) snart er her. Nå er vi jo midt i januar alt, og februar er en superkort mnd. Så kommer alt mars, den første vårmåneden Dessuten nyter jeg at dagene bare blir lenger og lenger...
Lemonia Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Nei, tvert i mot synes jeg det er en fin årstid. Akkurat rett etter nyttår kan jeg ha litt sånn "etter jul"-depping, for julen er så veldig koselig og så er det skikkelig antiklimaks etterpå. Men så tenker jeg på at nå skal det bli varmere og lysere og snøen skal snart smelte. Det er ikke så lenge til påskeferie og deretter sommerferie, og våren er ellers spekket med fridager her og der. Høsten derimot, det er en tung årstid. Nettopp ferdig med sommerferie og man vet det er et helt år til neste gang. Det blir mørkere, kaldere og tristere. Ingen som helst fridager (de med skolebarn har høstferie da) før jul. Når høsten begynner er julen langt der i det fjerne eneste å se fram mot. Nei, våren er fin den, masse å glede seg til. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå