Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Vet det er mange som har noe slags pulver for å få dem mørkere. Er det øyenskygge eller er det spesielt for øyenbryn? Tenkte jeg skulle ta et fotbad for å mykne opp huden og skrubbe bort det harde på fotsålene. Noe jeg burde ha i vannet? Noen gode skjønnhetstips til en 19 åring som ser ut som en gammel grå mus? Masse problemer i det siste, trenger å føle meg litt bra
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Det er eget øyenbrynsskygge, eller bare en eyeliner penn Du kan bare kjøpe øyenbrynsfarge også da Kjempe lett! Ta grønnsåpe i fotbadet! God gammeldags
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Takk for svar. Sånn helt vanlig krystal grønnsåpe?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Ja funker fint det :-) selv har jeg lyse øyenbryn, og de viser nesten ikke.. Tegner over dem med en brun øyenbrynspenn når jeg skal noe spes.. ellers farger jo frisører øyevipper og bryn permanent, for ikke så alt for mye penger.. Finnes også fotsalt på apoteket som has i fotbadet. mykner opp føttene og de blir myke og gode :-)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Man bør ikke bruke grønnsåpe beregnet til husvask på kroppen. Les i så fall varedeklarasjonen og vær sikker på at det ikke er noe i det som er uheldig for huden. Vet om tilfeller der huden har blitt skadet av en som har vasket seg i god tro.Det er ofte tilsetninger som tørker huden ut eller nærmest virker etsende. Kjøp i helst grønnsåpe på apoteket.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 Hei. Jeg farger øyenbrynene mine. Kjøper det på hennes&maurits. Koster 79,- det finnes farger som sort, sort/brun eller bare brun. Veldig lett. Det står på pakken hvordan du går frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå