Gå til innhold

lekker jeg, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følt i hele dag at det er noe som renner innmellom.. Men jeg har i hele svangerskapet slitt litt med store mengder utflod. Saken er at når jeg har vert på do så pleier det å stoppe. Men nå stopper det ikke, det bare stopper så kommer det litt stopper å kommer litt til. Ikke store mengder av gangen. Det går såpass tid at jeg kan bli så og si tørr, også kommer det kansje litt til. Jeg får ikke til å se om det er helt blankt eller hva det er, men synest det har litt søt lukt som jeg ikke har kjent før..

Veldi usikker her nå, har vert inne pga jeg trodde det var fostervann før men da viste det seg at det nok bare var utflod..

Hvordan kan jeg finne ut om det ER forstervann selv? Er en god kjøretur til sykhuset hvis det ikke skulle være noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe ler litt for meg selv når jeg ser overskriften.. ;) Selfølgelig lekker jeg, men hva. ;)

Jeg vet at gullet har festet hodet godt i bekkenet, så det er jo mulig det er en god propp inni der som hindrer at det renner noe særlig. Har også 2cm åpning sist jeg sjekka på tirsdag.

Skrevet

Er du langt på vei da, eller på overtid? Jeg har i dag hatt større mengder med slim som har kommet ut, mistenker at det er slimproppen, men kan være ønsketenkning..

Er det slimete eller bløtt som vann da? Er det førstenevnte er det ikke fostervann.

Skrevet

Jeg har 2dager til termin..

Det er veldi utvannet, med pittelitt slim inni..Tidligere har det kommet tjukt med slim når det har kommet.. Men dette er nokså utvannet, med antydninger til litt slim..

Skrevet

Det kan være fostervann fordi om det er slimete, men da må du på sykehuset asap.

Om det er fostervann sjekkes med en ph test. Sjekk med legevakten om de kan ta ph test på deg. (Satser på at du har de el lign. nærmere en sykehuset er)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...