Gå til innhold

Noen som har vært i Kristiansand dyrepark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er deres erfaringer?

Vi tenker på i midten av juni.

Bodde dere i nærheten? Tips? Gjerne ikke altfor dyrt!!

Det er snakk om en 2,5 åring som skal ha glede av turen:) elsker dyr, hiv og hoi og bading.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vært der 2 ganger..

første gangen husker jeg ikke,var ikke gammle frøkna da.. nesten 1år gammel..

så var jeg der for 3-4år siden..

helt genial tur til små tassa.. kaptein sabetan og kardemommeby osv...

var bare på en dags tur da..

Hadde ligger på tromøya på camping der så tok dyreparken på vei hjem..

mener det skal ligge hotell rett ved der...

Skrevet

Vi har vært der siden førstemann lå i magen for 6 år siden:)

Jeg anbefaler minst 2 dager, da har dere god tid til å se hele parken. Villmarks delen er best under mating. Ellers er det sjeldent man ser dyrene.

Hotellet som hører til dyreparken skal være helt super:) Har ikke bodd der selv, men venninner. Vi slipper å betale for å bo, så andre tips har jeg ikke. Sjekk den norske turistforeningen eller finn.no etter hytter.

Skrevet

nå bor jeg bare en time unna da.. Men er verdt å ta turen..

Vil anbefale å bo litt uttafor... Kan gjerne være litt billigere når man ikke bor rett oppi det. så sjekk bomuligheter i kr.sand og lillesand. Evnt grimstad.

Men sett av god tid. :) Mye å se og mye å gjøre :)

Skrevet

Vi var der i fjor og valgte å ha 2 dagers pass. Og det var lurt for det tar laang tid å komme seg igjennom alt om man vil ta det med ro :) Er flere karuseller som passer godt for 2-3 åringene også som de kan ta alene :)

Vi var der i beg av juli i fjor når det var kjempe varmt. Kjempe deilig, var ikke i badeland da. Da måtte vi sikkert vært der en tredje dag om vi skulle rukket det.

Vi bodde i Grimstad, kjempefin by og det tok vel kanskje 20 min i bil til dyreparken. Hotellet het Rica hotel Grimstad. Kjempe fint hotel som anbefales. Tror ikke det var veldig dyrt :)

Skrevet

Hvis barnet er glad i å bade ville jeg ventet med å dra til 25.juni, da åpner nemlig det nye badelandet i Dyreparken. De bassengene som tidligere var i Dyreparken ligger der badeland kommer, så det er nok ingen basseng der i år før 25.juni.

Ellers ville jeg ha satt av minst to dager i parken på sommeren.

Det ligger to hoteller ved Dyreparken, ett rett ved parken og et på andre siden av veien som heter Quality hotell.

God tur:)

Hilsen oss med årskort:)

Skrevet

Hei

Jeg bor 15 min unna. Har hatt årskort siste 10 år.

Det er noe for alle aldre der. Men for dere tilreisende er en dag for lite, anbefaler 2 dagers pass.

Overnatting evt på Høvåg Gjestehus. Under 10 unna.Mot Lillesand.

Eller Tingsaker Camping i Lillesand om dere vil leie Hytte.

Det er 2 hoteller ved Dyreparken. Og det er hytte utleie der også..

God Tur!!

Skrevet

Tusen takk for svar dere :) og tips!

Dessverre så har vi ikke mulighet til å dra sent på juni så må bli fra 10 juni til 20. Så det var synd. Men dyrene og de andre morsomme tingene blir nok mer enn nok tenker jeg !

Er det lurt å bestille to dagers pass på forhånd? eller kjøpe det der og da?

Skrevet

Sjekk også ut Hamresanden...

www.hamresanden.no

www.hamresanden.biz

www.hamresanden-ferieleiligheter.no

Kjempe populær familiested:o)

Skrevet

vi vurderte å bestille på nett ifjor, men det var faktisk dyrere enn i luka der.. så det bør en sjekke ut først

Skrevet

Det beste tipset jeg kan komme med er, ta med mat selv! Ofte er det lang kø, og kvaliteten på maten er opp og ned. Vært skuffa hver gang.

Det skal ligge et hyttefelt like ved, ikke helt uoverkommelige priser. Sjekk på nettsiden til dyreparken.

Fin plass for stor og liten, vi skal garanter dit til sommeren igjen, men har da med niste :)

Skrevet

Det må jeg si meg enig i!! Vond og dyr mat! Vi har hatt en kjølebagg i bilen som vi har hentet når vi skulle spise. Ett annet tips er på varme dager blir det dyrt med drikke. En 0,5 l med vann koster 20 eller 25 kr. Husker ikke nå. Jeg syntes det er ekkelt å fylle vann på flasker på toalettene.

Kjøper du billettene på nettet slipper du å stå i kø når du skal inn:) Noen ganger har de tilbud på nettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...