Gå til innhold

dere med kjappe første fødsler...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan var de neste i forhold til lengde???

hadde ganske kjapp fødsel, ca ,5,5 timer, sist så lurer litt på hvordan neste blir

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte 3 timer på førstemann fra første rie til han var ute. Og fire timer på andremann :) Andremann ble satt igang.

Skrevet

første fødsel 6 timer

andre fødsel 3 timer

tredje fødsel 2 timer

fjerde fødsel 1.5 timer=)

Skrevet

oj, det gikk jo bare fortere og fortere med deg...så bør kanskje belage meg på at neste og kan komme litt kjapt da..

Skrevet

Ble satt i gang begge gangene.. Men med førstemann tok det 1 time og 45 min fra 1 cm åpning til 9 cm åpning - stoppet så opp bitte litt. Siste cm til ungen var ute tok 40 min.

Andre mann hadde jeg gått med 3 cm åpning ei uke, men tok 1,5 time fra det begynte å gjøre vondt på 4 cm til ungen var ute..

Skrevet

Første fødsel: Fire timer, føltes lett.

Andre fødsel: 18 timer i aktiv fødsel, fryktelig vondt, babyen måtte tas med tang til slutt.

Skrevet

Første 5.5 t

Andre 2t10m

tredje 1t40m (igangsatt)

D er fra første til siste rie,så har hatt 3 raske fødsler ;0) lykke til

Skrevet

Det er nok lurt å snakke med jordmor.. og skrive på helsekortet ditt at du har hatt rask fødsel for da får du komme inn kjappere på neste fødsel... blir liksom ikke bedt om å vente til rieene er hvert 5 min... eller hva det nå skal være...

jeg gjorde det, takk og lov..ellers hadde ikke jeg rukket sykehuset på de to siste... da var det bare å komme ved første symtomer til fødsel=)

lykke til

Skrevet

1. gang- 6 timer

2. gang- 1 1/2 time

3. gang- 50 minutter

Fra første rie!

Vi bor ganske langt fra fødeavd, så andremann ble født i en operasjonsal på et lokalt sykehus. Med sistemann var jeg guskjelov på sykehuset fordi vannet hadde gått. Fikk beskjed om å reise hjem, men nektet fordi jeg visste det ville gå fort når det først startet.

Lykke til med fødsel :-)

Skrevet

1.gang 4,5 timer

2.gang 4,5 timer

denne gangen kommer det sikkert til å gå fortere.....

Jeg regner fra effektive rier med under 5 min mellomrom:)

Skrevet

2,5 timer med første. 1,5 med andre.

Greit å forberede seg på at nr. to er raskere enn den første, selv om det ikke alltid er tilfelle.

Skrevet

Litt over 2 timer med første, så er veldig spent på den andre (håper at jeg er gravid by the way:) )

Skrevet

Nr. 1: 3,5 time fra 4 cm til ungen var ute. Grei fødsel.

Nr. 2: 7,5 time fra 4 cm til ungen var ute. Helt jævlig fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...