ToSmåToStore Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Til dere som ofte svarer med nick,hvorfor akkurat det nicket? Som f.eks Sug Lut og Lammekjøtt-Mannen. Ikke noe negativt,tvert imot. Syns de er festlige:)
ToSmåToStore Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2010 Ikke akkurat,har en god venn som insisterte på at dette ordet skulle vises for verden:-)
Hellobaby Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Jeg synes og de er festlige! Og akkurat de som HI og nevner, og seg selv pluss mrs rincewind er vel faktisk de eneste nickene jeg har lagt merke til her inne. Fordi de er så spesielle :-) Mrs Rincewind er ganske aktiv, derfor jeg husker henne, tror jeg ;-) hehe... Og mamma_heksa også har jeg lagt merke til, enten pga nicket, eller pga hun er såpass aktiv.. Jeg har Hellobaby fordi jeg har dårlig fantasi. Eller, egentlig fordi jeg elsker Hello Kitty, og var gravid, og da passet det på en måte ganske bra da med Hellobaby! Men så fant jeg ut at Lindex har Hellobaby-merke.. Teit.. haha... J eg måtte le av Lammekjøtt.mannen! Hvorfor dette nicket? Helt syyykt! Men kjempebra da!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Ja, men blir så skuffa når nicket ikke står i stil med innleggene. Altså, man forventer litt "tak" i noen som kaller seg lammekjøtt-mannen, men så virker det som om det er helt tomt bak masken. Sorry, altså, men når det blir en rød tråd i dumme svar, da synes jeg vedkommende burde slå seg sammen med "blond" isteden.
ToSmåToStore Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2010 Lammekjøtt-Mannen har masse konstruktivt å komme med hun da!
Lilleleen Skrevet 15. januar 2010 #7 Skrevet 15. januar 2010 Jeg ble kalt for lilleleen da jeg var liten, dessuten så er det nesten navnet mitt, bare bytte bort ll med nn ) Også er jeg bare 157cm. så syntes det passer bra )
Silje_vanilje Skrevet 15. januar 2010 #8 Skrevet 15. januar 2010 Tarmutløsning HAHAHAHAHAHAHAAHAHA beste nicket jeg har sett til nå
OsloMor Skrevet 15. januar 2010 #9 Skrevet 15. januar 2010 Ikke kødd med lammekjøtt-mannen, en kombo av to gode ting i nicket er ikke noe å kimse av.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #10 Skrevet 15. januar 2010 Intimnissemor gir herlige ambivalente assosiasjoner til julen... og det er ikke å forakte i en såpass amerikanisert høytid! Jeg har skjønt at det er sug lut sitt julenick, eller tar jeg feil?
Miztery Skrevet 15. januar 2010 #12 Skrevet 15. januar 2010 MizTery har vært mitt alias på nettet i mange år, det begynte på vgb for snart fem år siden.. Egentlig en omskrivning av mystery..Men det skjønte du vel?! Nå er jeg liksom MizTery når jeg skriver under nick, litt mystisk og mer spennende enn Hilde..
Full house Skrevet 15. januar 2010 #13 Skrevet 15. januar 2010 Fordi jeg stjal kylling rett etter jul :-S
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #14 Skrevet 15. januar 2010 Er ikke lammekjøtt -mannen Daniel? Som var her inne for noen år siden?? Han ble også kalt Daniella.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #15 Skrevet 15. januar 2010 syns ditt nick er morsomt jeg "kylling smaker best betalt" det viser jo at du har humor ..for oss som kjenner historien
Full house Skrevet 15. januar 2010 #16 Skrevet 15. januar 2010 Hehe, jo takk for det anonym. Viser jo at det kom NOE godt utav den episoden :-p (Har forresten ikke rørt kylling etter dette)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #17 Skrevet 15. januar 2010 Lammekjøttet er da ikke Daniel, han er for gammel til å være lammekjøtt
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #18 Skrevet 15. januar 2010 :: har hatt mange ulike namn etter desse symbola, no for tida er det lammekjøtt-mannen, trur det er noko internt med Luten. Dei kallar seg mann og kone på kranglesida, men :: er ein del eldre etter det eg har fått med meg. Kranglesida er forresten vorte ein rett så hyggeleg stad ser det ut for.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #19 Skrevet 15. januar 2010 Er ikke::: lammekjøttmannen egentlig en jente som liker litt eldre menn?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. januar 2010 #21 Skrevet 15. januar 2010 jeg ser for med blond og jeg sammen en kveld med litt for mye vin. det hadde vært knall artig tror jeg
<3Lykkelig<3 Skrevet 15. januar 2010 #23 Skrevet 15. januar 2010 Jeg har nicket mitt pga jeg er lykkelig som mor til jenta mi
Kongeørna Skrevet 15. januar 2010 #24 Skrevet 15. januar 2010 Haha, er det deg!? Leste den historien, og trodde at vedkommende med dette nicket gjorde moro av hun med kyllingen Dritbra....
thea - M har gull i gulping Skrevet 15. januar 2010 #25 Skrevet 15. januar 2010 Mitt nick må jo være det kuleste her da! Heah.. Thea = meg. M= datteren min, Matilde :::)lammekjøtt mannen er sykt genialt. Liker sug lut sitt også. Men tenker litt sånn sug kuk:P hehe funker i hvertfall Og LOTP er også et bra nick. Skulle ønske jeg var litt mer fantastifull, da jeg skulle velge nick.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå