den-rare-kattedamen Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 I dag hadde hun synstest hos optiker, og hun var kjempe flink. Hun er litt langsynt, men det er likt på begge øyene. Litt skjeve hornhinner, men ikke så mye at det må korrigeres. Så da må vi bare følge med når hu begynner på skola om hu får vondt i hodet og slikt. Så lenge begge øyene er like er det greit, men hadde det vært forskjell hadde man måtte gjøre noe. Så nå kan vi puste lettet ut. Det som forundrer meg litt er at hu er langsynt og ikke nærsynt slik som helsestasjonen trodde. Vi kommer uansett til å ta den timen helsestasjonen ha satt opp til oss om 2 mnd, men nå trenger jeg ikke bekymre meg. Og vis helsestasjonen henviser oss videre så får vi jo se om synet har forandret seg på de månedene. Men nå er jeg mest glad. Begynte å se for meg jenta mi med hvit stokk og hund :-) :-)
Ranveig R Skrevet 16. januar 2010 #3 Skrevet 16. januar 2010 Så bra at du fekk sjekka det opp og at synet er bra. Og som du sa tidlegare - ingen ting er jo bedre enn det ) Holder med deg i å beholde timen om eit par mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå