Gå til innhold

BIM-treff, Lasse Liten, CC Gjøvik 21.01.10 Oppland


Miri_am84

Anbefalte innlegg

Fikk denne mailen av ei jeg kjenner i går. Vet ikke om noen av dere er plaget med bekkenløsning og kunne være interesert i dette jeg?

 

 

Hei Mari

Flott reportasje i avisen her om dagen.

 

Hvis dere har lyst til å ha tema på BIM treffet en dag, kommer jeg gjerne å representerer Landsforeningen for kvinner med bekkenløsningsplager - LKB.

Info om bekken, bekkenproblematikk, rettigheter osv.

Jeg er leder og kontaktperson i denne foreningen i Oppland. har slitt med bekkenet i 7,5 år, men fungerer i dag uten smerter og kan trene ol. Ta kontakt hvis dette er av interresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg synes det faktisk kunne ha vært av interesse.

Men det bør jo være enighet om det da, burde kanskje ha tatt det på eit treff der me starta litt tidligere slik at ho kunne "holdt foredrag" første delen, slik at ikkje heile treffet gikk til det temaet eller hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Hvis dere tar imot nye på treffene deres, så syntes jeg at dette hørtes koselig ut, og vil gjerne komme en tur i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempekoselig å være med forrige gang.. :) Jeg har desverre ikke mulighet i morgen, men blir gjerne med neste gang igjen! :)

 

Ha det hyggelig i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere jenter=)

jeg får desverre ikke kommet i dag allikevel, men jeg blir gjerne med på neste treff=) dere får kose dere masse i dag=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halloisen alle sammen!:))))

Jeg skal jobbe senvakt idag,og etter mye stresss denne uken med diverse overnatting,og 8 middagsgjester igår etter et par timer på CC,så føler jeg meg veldig sliten!!Tror ikke jeg orker å komme meg med tog/buss ned til CC idag før jobb,men håper dere får en superhyggelig sammenkomst,og blir gejrne med neste gang om det passer!!;)))

 

Mvh Trude,som pr barnimagen idag er 34 uker på vei!;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...