Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Har nettopp lest litt på bloggen din,og så bildet av magen din. Oppskriften er?!?! To barn og mage som en på femten??JA TAKK! Forøvrig har du to nydelige barn:)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 jaja.deg om det.synes ikke hu er så jævla pen at det gjør noe jeg.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Haha!Misunnelig eller? Synes den var fin jeg,kunne jo ikke se at hun har bært to barn der i ni mnd i det hele tatt! Spreke mammaer er flott!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Av prinsipp liker jeg ikke når man ikke kan se på kroppen at man er mor.det er en gave fra naturen å få barn,og det skal syns!
Mammaen til Isak Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Hun er forøvrig på fotballtur til England
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #7 Skrevet 15. januar 2010 http://lenemiella.blogspot.com/ En flott dame med to flotte barn:)
ToSmåToStore Skrevet 15. januar 2010 #8 Skrevet 15. januar 2010 Nei,for på dib/bim skal man hverken slenge dritt eller gi litt skryt! Tenker at du innerst inne vil ha en sånn mage selv jeg 15.40!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #9 Skrevet 15. januar 2010 Det er helt sant Men finner ikke noen bilde av magen jeg..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #10 Skrevet 15. januar 2010 let lenger bak i arkivet 16.01 Hun har tatt to bilder av magen sin og skrevet om at hun endelig kan si seg fornøyd med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå