Anonym bruker Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 Jeg drukner langsomt i alt jeg har å gjøre og alt det andre som hele tiden kommer i tillegg.. Slutten av 09 var et laaaaangt legebesøk og med håp og tiltro på at det verste var over steg jeg gladlig over i 2010, men neida... Hitil i år har vi hatt tre legetimer og skal ha tre til neste uke også kommer det antaglivis noen fler for å få resultater og evt behandlinger.. Jeg ser jo målet med alt det her.. Bli friske alle mann, men nå føler jeg at det bare tar tid! Tid jeg egentlig vil bruke på andre ting enn å vente på min tur.. Har ikke ork eller energi til å gjøre noe annet enn å sortere prøveresultater, ringe leger, forbrede neste time og sette seg inn i hva som faktisk foregår.. Jeg har et hus jeg MÅ få orden på, handle så vi har mat, lage maten, ting som må ryddes i, vaske klær og finne tid til å leke med barna oppi alt dette her.. Gleder meg såååå sinnsykt til alt dette er over og vi blir hardt angrepet av et helt vanlig a4 liv.. Det skal søren meg bli deilig å kunne henge seg opp i hva naboen synes om de nye gardinene eller hva de egentlig synes om meg for akkurat nå bryr det meg katta... Deilig å få vrøvlet litt av seg på DIB da.. Nå må jeg nok engang late som alt er ok og forsette med de tingene som er nødvendige slik at jeg får tid til litt kos etterhvert.. Håper du og dine har en fin dag og nyter det hvis du har et litt kjedelig liv.. Sjalu og sliten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå