♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 med nye fine klær og jeg og mannen skulle ha gjester i kveld og drikke vin og slik og da selvfølgelig fikk jeg mensen 5 dager for tidlig. Da kan jeg plutselig ikke bruke klærne jeg gledet meg sååån til å ha på meg og føler meg plutselig ikke sånn supersosial allikevel. Flere som dette har skjedd med? blæææ
Mammaen til Isak Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Hæ? Kan du ikke ha på deg klær fordi du har mensen?? Opp med humøret, hiv innpå en ibux om du har litt smerter, skru på god musikk, ta deg en lang dusj, smink og pynt deg og kos deg med vin )
Himmel og hav Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Ta to paracet og slapp av på sofaen i en halvtime, så hjelper det kanskje litt :-) Mensen er noe herk... Men, av nysjerrighet, hvorfor kan du ikke bruke klærne når du har mensen?
mamma >to gull Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 så kjipt da, men du kan vel bruke de klærne likevel vel? Det blir sikkert en koselig kveld selv om:)Ta deg ett par glass mens du fresher deg opp på badet, hør på deilig musikk, så skal du se at formen blir finfin:)) Ha en super kveld!!
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2010 Den buksa jeg skulle ha var lys og toppen jeg skulle ha til går slik midt på rompa så er så kjett å gå å tenke på hvis man skulle hatt et uhell. Har nå endelig klart å gå ned i vekt de kg jeg har slitt med og følte meg så vel og gledet meg til å ha de klærne. Så da må jeg ta på noe gammelt som er for stort he he. blir så trøtt og sliten 1 dagen jeg har mensen så redd for å bli sittende der å henge blæææ.
Mammaen til Isak Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 Det blir hva du gjør det til! Og nå syns jeg du er altfor negativ ) hehe Kom igjen, gjør som vi foreslo.
Ugl@ Skrevet 15. januar 2010 #7 Skrevet 15. januar 2010 Ness, bind og tampong funker da vel fint i kombinasjon? Har selv had kjempeblødninger men brukt begge deler og tatt på meg kritthvite bukser uten lang topp, aldri blødd igjennom. :-)
Mammaen til Isak Skrevet 15. januar 2010 #8 Skrevet 15. januar 2010 Og du skal jo ha besøk, da gjør det vel ingenting om du går litt ofte på do, så kan du passe på så du ikke får noen uhell vet du ) Slapp av og kos deg, så får dere helt sikkert en super kveld!
Rampongi Skrevet 15. januar 2010 #9 Skrevet 15. januar 2010 Jepp, første dagen kan være kjip, men nå skal du jo være hjemme og kan gå ofte på do som de over her foreslår og du kan jo bruke begge deler om du er redd for å blø igjennom. Jeg har aldri gjort det og har hatt mensen i over halve livet mitt.. Bruk lang tid på badet, pynt deg med de fine nye klærne, ta et par glass vin, så blir du fiiiin Kos deg masse!
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 15. januar 2010 ååååååååååååå ttusen takk jenter, så snille dere er. Nå skal jeg tenke litt mer positivt. Har barnevakt i kveld og det er leeeeeeeenge siden sist så da blir det ikke noe hanky panky på meg og mannen da he he men det får gå ha ha. Koooooooos dere masse dere også jenter. gleder meg jeg nå:-))
Mammaen til Isak Skrevet 15. januar 2010 #11 Skrevet 15. januar 2010 Der ser du! ) postivitet hjelper!!! ) Sikker på at kvelden deres blir super, tross i at hanky pankyen din utgår.. dere får ta det igjen siden, hehe! Ha en super kveld!
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 15. januar 2010 Tuuuuuuuuuuuuusen takk juhuuuuu
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 15. januar 2010 #13 Skrevet 15. januar 2010 Jeg har aldri skjønt hvorfor man ikke skal gå i lyse klær da man har mensen? Blør man ikke gjennom mørke klær eller? Hehe Ta en tampong og bind/truseinnlegg så går det nok bra:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå